Sökes: Någon att spela BlazBlue med

Sökes: Någon att spela BlazBlue med

http://otoboku.se/wp-content/2009/07/20080216blazblue007.jpg

Skit i Street Fighter IV. Skit i King of Fighters XII som ändå bara är buggigt.

BlazBlue är nog den bästa fighter jag spelat på bra länge.

Men det finns ett fel. Jag har problem att hitta motståndare. Att spela mot helt okända människor är helt ok ibland. Men inte jämt.

Att slå sig ihop med vänner från Japan och Amerika är hur skoj som helst, men på grund av olika tidszoner är det svårt att få ihop några konkreta tider.

Så är det någon på forumet som äger BlazBlue och vill spela litet så kan ni ju adda mig: OverlordHB på PSN och manga@otoboku.se på MSN så kan vi försöka stämma träff och tid för att spela litet.

Skriver ni genom PSN så skriv gärna ned vem det är som vill adda mig, om ni har forumnick här så duger det alldeles utmärkt.

Kom med mig in i den underbara fighting genren med BlazBlue, det spel som är bättre än det mesta jag spelat.

P.S Om ni inte har alldeles för jävla dålig uppkoppling är spelet så gott som laggfritt. Laggar litet då matchen laddas, annars är det laggfritt.

#blogg


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv
Sökes: Någon att spela BlazBlue med

För lite pengar, för lite tid

Inaktiv

Same. Angående pengarna i alla fall. Men viljan finns.


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

FUCK!!

Men ni får komma igen då ni skaffat det

Pengar går att fixa fram på något sätt. Importera från VG+ så sparar ni en slant.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Eller köp från Webhallen som säljer den amerikanska importerade versionen. Jag har inte spelet för tillfället, men kan tänka mig införskaffa det inom en snar tid.


signatur

Upon a soapbox of nerdom.

KÖP, det är bättre än SFIV på alla fronter


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Inaktiv

Trist att VG+ bara har inne X360 Premium Pack :(, vilket förövrigt är 100kr billigare än Webhallen tar för standard-utgåvan och då har jag räknat in frakten hos VG+.


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Såg det jag också. Riktigt trist.

Men men. Jag får helt sonika vänta på svenska spelare Inget är som väntans tider.

Får jag en chans att träna upp min main Noel och min sub Jin


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Om du inte har för höga krav på din motståndare så har jag precis skaffat spelet, vi kanske kunde ta en match någon gång

Jag har inte höga krav på motståndet, alla är välkomna

Skicka PM eller skriv din PSN här eller lägg till OverlordHB på PSN.

Så får vi se om vi är ute båda två någon gång och kan spela.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Sådär, känn dig addad
Min PSN är Ezzzet

1
Skriv svar