Rutschkana deluxe!

Flakmonkey
Rutschkana deluxe!

Den här är säkert gammal för många av er - på internet är ju saker gamla efter en kvart - men det finns säkerligen de som inte sett den heller och för dem bjuder dem förhoppningsvis på några trevliga sekunder

<object width="464" height="376"><param name="movie" value="http://embed.break.com/922735"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://embed.break.com/922735" type="application/x-shockwave-flash" allowScriptAccess="always" width="464" height="376"></embed></object>

#blogg

Medlem
Rutschkana deluxe!

Åh fy fan, det var bland det värsta jag sett 0_0
Grymt bygge, helt klart.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Jävlar vilken åktur han fick!

Medlem

Är det på riktigt eller är det fejk?
Man har ju inte många % chans att träffa rätt i landningen.

Medlem

Allvarligt, funderar folk ens på om det är på riktigt eller om det är fejk?

* Rampen är nästan vinkelrät mot kameran och därmed borde han landa någonstans mitt imellan kameramannen och poolen om den var äkta

* En kanonkula i en liten pool skulle stänka bra mycket mer än sådär.

* Han skulle med all säkerhet få allvarliga ryggskador / brutna ben.

* Poolen rör sig inte ens, bara vattnet, om det skulle varit på riktigt skulle poolen troligtvis spricka eller åtminstone gunga rätt bra med tanke på all vikt av vattnet som sloshar runt.

Bara några argumet för att den uppenbarligen är FEJK!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kan väl hålla med dig Zymac men jag tycker ändå att den största ledtråden är mängden vatten de häller på, två hinkar till den stora kanan ? Räcker knappt för att fukta toppen på den.

Tycker inte det är så viktigt om det är fake eller inte, coolt gjort


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar