Inaktiv
fpsdropp :/

jag har en p4 (2,4 ghz) en gig ram å geforce 6200 128 mb men jag har bara 50-19 fps i cs å 6 fps doom 3 trotts att jag formaterat datorn å laddat dom senate drivarna ;S

om nån snubbe är kunnig vad det är fel?

skulle vara ytterst tacksam. mvh // jonas


signatur

dator : spelbar.

Inaktiv

D;D;D;


signatur

dator : spelbar.

Inaktiv

hade 60-80 fps i doom3 förut och 100 fps i cs 80 i smoke


signatur

dator : spelbar.

Inaktiv

ge mej förslag ;D plz


signatur

dator : spelbar.

Inaktiv

men ge dig! det har gått tio minuter till att börja med, och ~10fps är väl vad du kunde räkna med, på ett 6200.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

jasså howcome att jag hade 100 förut då? Newbi! dessutom är det helt onödigt att säga nått till mej när du inte kan ett skvatt om datorer. muahaha!


signatur

dator : spelbar.

Inaktiv

någon som kan nått om datorer?


signatur

dator : spelbar.

Medlem

Prova lunarstorm ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av komplettmannen:

jasså howcome att jag hade 100 förut då? Newbi! dessutom är det helt onödigt att säga nått till mej när du inte kan ett skvatt om datorer. muahaha!

Du kanaske har fixat glasögon/linser så att du ser bättre nu? inte så stor skillnad på 10/100.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Inaktiv

jo det är stor skillnad på 10 bilder i sekunden i spel och 100 tro mej!


signatur

dator : spelbar.

Medlem

haha


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Hahahha vad är detta för något?

Varför formaterade du om och allt sånt om du nu hade så bra fps innan? Återställ de inställningarna du hade då... Jag håller med om att du borde ha mer än 10 fps, men att vara otrevlig i forum är inte så populärt...


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

paddanl, 27fps medel är inte mycket, så fpsdrops (som ju topic var) till 10fps är knappast otroligt.
länk

edit: länken ville inte fungera...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

1
Skriv svar