Butik som säljer Powersupplies?

Inaktiv
Butik som säljer Powersupplies?

Hej. Nån som vet en butik som säljer Powersupplies? När jag trodde inget kunde bli värre så dog min gamla dator. Nätagget gick och nu är min fråga, vart kan man hitta nåt sånt snabbt och enkelt?

Inaktiv

var bor du?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

gå till närmsta datorhandlare så finns dom där


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Webhallen, Mycom är bra alternativ inne i stan. Han bor i Djursholm. Hoppas vi att Döbringer inte attackerar bara.

Inaktiv

Hittade en powersupply på Kylning.com som låg på odenplan. Dock verkar det som att när min powersupply gick så tog den moderkortet med sig och nu sitter jag på ett internet café på söder som heter plays eller nåt Hoppas att det fixar sig... Börjar bli lite trött på alla problem jag har haft... Ingen dator och ingen mobil eftersom jag brukade alltid ladda min mobil genom USB porten på datorn och jag har inte hittat min vanliga strömkabel till den.

Inaktiv

Hittar inte ett nytt liknande moderkort till min gamla dator.. Gjorde en sökning på google... Fick bara 3 träffar varav två ledde till blocket... Asus A7NBX heter moderkortet... Har ingen aning om vad det är för socket på den... tror det är socket a men jag är inte helt säker

Inaktiv

a7n innebär socketa, och nvidiachipset. vad som helst fö socketa och pc3200 borde funka. webhallen har ett par socketa-kort kvar från asrock.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

nj
Medlem
Skrivet av Guzilla:

Hittar inte ett nytt liknande moderkort till min gamla dator.. Gjorde en sökning på google... Fick bara 3 träffar varav två ledde till blocket... Asus A7NBX heter moderkortet... Har ingen aning om vad det är för socket på den... tror det är socket a men jag är inte helt säker

Vet varför du inte får några träffar när du söker på A7NBX, du har läst fel på B och 8 för kortet i fråga heter A7N8X

[Tillägg]

Du kan snegla lite här efter passande moderkort. Moderkort med nVIDIA nForce 2, Via KT600 och KT880 samt SiS748 chipsetten är väl vad du bör snegla efter för att få tag på ett med stöd för alla processorer för socket a-plattformen. Övriga chipset har lite begränsningar så de inte klarar 200 (400) MHz FSB och liknande.

Nu är det allt annat än säkert att alla går att få tag på då en hel del datorbutiker är väldigt dåliga på att rensa bort gamla produkter från sina hemsidor trots att de inte har dem kvar i lager och tillverkaren har slutat tillverka dem.

Inaktiv

http://www.webhallen.com/prod.php?id=54785
webhallen brukar hålla reda på om saker finns eller inte.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Skrev av vad som stod på kortet och då stod det A7NBX fast det kan iofs lika gärna varit en dåligt skriven 8:a men det ser ut som ett B på mitt moderkort... Aja.. I vilket fall som helst så löser det sig... Har beställt ett nytt moderkort till min nya dator som också kruppade... Tack för hjälpen

1
Skriv svar