FZ Poll: Vilket speltema är mest uttjatat?

Robot
FZ Poll: Vilket speltema är mest uttjatat?
Inaktiv
FZ Poll: Vilket speltema är mest uttjatat?

Alldeles för mycket FPS, krigspel. Speciellt ifrån andra världskriget.

Även om jag gillar fantasy genren bäst så tycker jag att det släpps för mycket billiga fantasy spel och expansioner.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Överlägset alla dessa WW2-pangare

Medlem

WW2 spel... dööööö
Så sjukt utjatat!

Tycker fantasy börjar bli uttjatat med, därav jag personligen vill se mer sci-fi spel!


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Tycker inte att det finns någon genre som är speciellt uttjatad. Visst det finns många mediokra pangare och annat som utspelar sig under andra världskriget MEN om de görs bra så skulle de fortfarande sälja. Är ett spel bra tror jag inte att det spelar speciellt stor roll när det utspelas, eller var.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

ww2-pangare och fantasy i all dess glans. hujeda mig, ta slut


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Personligen mest trött på alla Anti-Terror FPS spel. Alla dessa spel som utspelar sig i mellanöstern och där man får skjuta fanatiska araber som gömmer kärnvapen eller annat skit...

Flakmonkey

Vägde mellan fantasy och WW2 ,båda är fruktansvärt uttjatade... men när fantasy ändå kan bjuda på en liten mix - det är ju trots allt upp till utvecklarna om de vill ha med alver och orcher eller ej - så blev det WW2.

FANTASY! Diablo borträknat. Urk för WoW!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv

Alla WW2 spel är otroligt jobbiga

Inaktiv

Jupp instämmer i alla inlägg ovan,
ta och gräv ner alla WW2 och spel som wow i en djup grop och låt det ruttna bort.

Medlem

Fantasy helt klart. WW2-spel hade en galen period för några år sen, men nu är det ju ganska lugnt på den fronten. Fantasy har däremot legat i konstant så länge jag kan minnas. Mycket av samma skit.

Inaktiv

Tja... de borde vara WW2 spel, kommer för mkt av dem.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

WW2 spel, absolut!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hela krigsgrejen är helt tokigt uttjatat. Andra världskriget, "terrorister" (vilka endast är otroligt vekt förklädda islamister som usa, och därmed hela världen, tycks hata) och propaganda för amerikanska armén har samtliga gjort sitt för tillfället.

Blä.. jag är så trött på flaggviftandet.


signatur
Medlem

alla jäkla ww2 spel är så oerhört uttjatade.

Medlem

WW2, kan de inte ta paus i några år?

Medlem

Utan tvekan andra världskriget.

Det är väl iofs lite olika storlekar på kategorierna.. t.ex så är ju fantasy ett mycket större begrepp än det som innefattas av WW2

Medlem

Skulle sagt Andra Världskriget för något år sedan, men nu så är det utan tvekan alla dessa Fantasy-spel. Sedan WoW slog igenom så vadar man in dem.

Inaktiv

"Snygga" spel med djungelmiljö och 0 i spelglädje.

Medlem

Andravärldskriget blev definitivt uttjatat av alla skildringar av dagen D och tiden därefter.
Varför görs det inga fler spel som Hidden & Dangerous 2?

Inaktiv

Krigsspel & antiterror spel fixar jag bara inte.
Stänger lixom av dem direkt, fear är nog i princip det enda undantaget.
Skulle inte förvåna mej ifall usa.s arme sponsrat många spel som de gjort med filmer i alla herrans år.

Medlem

WW2 helt klart. Finns alldeles för många av dem.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

-Militära antiterroristoperationer

Counter-Strike och dess likar helt klart

Medlem

Skulle ha lite mer Araber vs. Väst nu, WW2 börjar bli uttjatat. Skönt att spela väst och nuka arabland Kan nog göra något roligt av Nordkorea vs. japan/kina gällande atomkrig med. Israel vs. araber borde nog också gå att göra som schysst krigsspel.

(SATIR: eller rosengård vs. sverige )


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Fantasy spel helt klart!
Alla är lika danna, börja på level 1 döda några monster med låg level hitta nån gammal rustning gå upp i xp, sen när du gått up lite i level kan du döda monster med lite högre level kanske hitta en finare rusting där samt få lite xp. Jätte Kul!!

Sen WW2 alla spel är samma! Spela som Amerikan börja i Frankrike gå in i ett hus döda 10nazi spräng radion gå ut där ifrån döda 10nazi till.. Dom skulle kunna göra så mycket mer av WW2 tex göra ett nytt WW2 online, eller varför inte spela som Nazist och uppdraget är att ta över London eller nått. Spelet skulle vara öppet du kan själv välja vilken väg du vill för att ta dig till London, kanske på en båt eller ta ett flygplan, inget linjert spel som alla andra WW2 är.

Medlem

För mycket ww2 spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Andra världskrigets olika konflikter.

Inaktiv

Andra världskriget som miljö är förvisso fjantigt uttjatat, men jag skulle fortfarande välkomna ett nytt och bättre Red Orchestra. Egentligen skiter jag i om miljön är odefinierat flatshadead så länge som de taktiska elementen finns där (nåja, kanske inte riktigt, men ni förstår säkert tanken).

Medlem

WW2 spel och fantasy har ju blivit aningen uttjatat ja Personligen tycker jag det kommer för lite sci fi spel för dem gillar jag

123
Skriv svar