FZ Poll: Vilket speltema är mest uttjatat?

Medlem

Militära antiterroristoperationer dom enda av sådana spel ajg inte gilalr så mkt så får bli den:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Andra världskriget men hur är det med första världskriget??

Sen tycker jag inte Fantasy: orcher, dvärgar och alver äruttjatat. Man gillar ju fantasy. Kanske finns mycket Tolkien fantasy (Sagan om ringen) men ska man komma med något nytt gäller det ju också att ha lite fantasi.

Medlem

För ett år sen skulle jag inte sagt Andra Världskriget. Men nu gör jag det. Nu är jag verkligen less på WW2.

QRT
Medlem

fantasy... lätt

Medlem

Blev : Andra världskrigets olika konflikter..

men : Fantasy: orcher, dvärgar och alver är fan inte långt efter..

Medlem

Men, fattar ni inte vad de menar med uttjatat? Skulle hellre spela krigs och fantasy än ett jävla Star Trek spel!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Klart det blir mycket kultur (spel, film, litteratur) av en konflikt som andra världskriget. Sen att kvalitén på spelen ofta är undermålig gör ju att man kan tycka att grenen känns tjatig.

Medlem

Röstade WW2. En bidragande orsak är EAs pumpande av dessa eviga MoH-varianter där varje nytt spel ska vara "revolutionerande". Eh...

Det är dags för att göra ett spel för en mer mogen publik! Typ SC2

Medlem

Fantasy med alla alver, troll o annat fjantigt får min röst.
Helt sjukt att nåt som kallas fantasy inte har nån fantasi alls!!!

Inaktiv

Därför det är så skönt med Conan, inga jävla alver eller dvärgar.

Medlem

argh för mkt wow om world of warcraft så mkt bescha rpg spel som svämmar över speciellt efter att wow kom o "hitade"
fan sen e det svårt o gilla fantasty med muppiga alver och orcher och hela sagan om ringen grejjen får mig att vilja spy... ge mig nåt som går att förstå som inte man beöver "levla" i , gillar rts men gillar fan inte Dota.... eller WC 3 heller...

Medlem
Skrivet av Krozz:

Fantasy spel helt klart!
Alla är lika danna, börja på level 1 döda några monster med låg level hitta nån gammal rustning gå upp i xp, sen när du gått up lite i level kan du döda monster med lite högre level kanske hitta en finare rusting där samt få lite xp. Jätte Kul!!

W00t?! Det är ju fantasy spel som man vill se mer av. Dock inte dessa spel som det finns 13 på dussinet av. Utan mer som tex Diablo och WoW!

De mest uttjatade är bland annat WW2 och science fiction. Dessa kan dra nånstans!:down:


signatur

Submission is for the weak

QRT
Medlem
Skrivet av Wahlstrom:

Men, fattar ni inte vad de menar med uttjatat? Skulle hellre spela krigs och fantasy än ett jävla Star Trek spel!

Nej. Star Trek ftw!

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Krozz:

Fantasy spel helt klart!
Alla är lika danna, börja på level 1 döda några monster med låg level hitta nån gammal rustning gå upp i xp, sen när du gått up lite i level kan du döda monster med lite högre level kanske hitta en finare rusting där samt få lite xp. Jätte Kul!!

W00t?! Det är ju fantasy spel som man vill se mer av. Dock inte dessa spel som det finns 13 på dussinet av. Utan mer som tex Diablo och WoW!

De mest uttjatade är bland annat WW2 och science fiction. Dessa kan dra nånstans!:down:

Just den typen av fantasy jag tycker är uttjatat iaf. Skulle vilja se mer nya saker ist.

Medlem

Orkar inte läsa igen vad alla andra sagt, men själv valde jag "Militära antiterroristoperationer" bara för att 95% av alla spel som har sån story helt enkelt inte är välgjorda alls. Bara klyschor rakt igenom, föredrar genomarbetad story med matchande gameplay, vilket UE3 motorn VERKLIGEN misslyckats med än så länge.
Trött på ett visst tema annars? Nej, kommer jag nog aldrig bli, välgjort spel i tema som använts 500 ggr är bättre än ett helt nytt tema i ett spel som suger.

Inaktiv

Tog Fantasy: orcher, dvärgar och alver, finns miljoner. Men andra världskrig spel ligger inte långt efter.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Alla dåliga terrorist spel där folk vill utrota hela världen, jag menar vem fan tjänar på det?


signatur

P.L.U.R

Medlem
Medlem

1337 röster på WW2

123
Skriv svar