Mass Effect 2 inledande Xbox 360-exklusivt

Robot
Inaktiv
Mass Effect 2 inledande Xbox 360-exklusivt

Någon som sagt något annat?

Medlem

Sagt vad?


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Ge oss Kotor 3 istället, BioWare. (Menar inte att Mass Effect skulle vara något dåligt spel) Längtar!!!

Medlem
Skrivet av Ricke90:

Ge oss Kotor 3 istället, BioWare. (Menar inte att Mass Effect skulle vara något dåligt spel) Längtar!!!

Håller faktiskt med dig

Medlem

Ja, nu vet jag iallafall att jag inte ska slösa pengar på Mass Effect serien. Ettan var ju allt annat än bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

tycker lite synd om alla Wii o PS3 ägare.. LOL? Men, håller också med Rickie90 att OM de utvecklar kotor3 borde de sätta fart på den istället


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ja, nu vet jag iallafall att jag inte ska slösa pengar på Mass Effect serien. Ettan var ju allt annat än bra.

Hur kan du säga något sådant?!

Medlem

Vad e de för jävla fasoner.. lo
Har de börjat me PC får de avsluta serien med pc.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Ja, nu vet jag iallafall att jag inte ska slösa pengar på Mass Effect serien. Ettan var ju allt annat än bra.

haha.. tror nog 99 % har en annan åsikt

Medlem

Mass effect är så jävla bra...

Medlem

Men det hade kunnat vara så jävla mycket bättre...

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ja, nu vet jag iallafall att jag inte ska slösa pengar på Mass Effect serien. Ettan var ju allt annat än bra.

blev krönad typ 2008 top 3 spel av alla redaktione och kritiker

Medlem

Det ska väl inte stickas under stol med att ME hade ett antal problem som för många drog ner spelets betyg. Jag vet själv att ibland när jag spelade så blev jag arg/frustrerad/besviken på några få saker.

Dock så blev hela spelet sammantaget absolut fantastiskt. När jag tänker tillbaka på mina playthroughs så minns jag inte buggar eller repetition, utan en fantastisk story, häpnansväckande actionsekvenser och karaktärer jag kommer ha i huvudet länge.

Om de kan slipa bort ojämnheterna från ME2 nu när de lärt sig läxan från ME1 så kan 2an verkligen bli hur bra som helst.

Medlem

Såklart att det kommer vara Xbox 360 exklusivt. PC får det väl några månader senare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jaja, whatever jag vill ha ME2!

Medlem
Skrivet av zauii89:

Vad e de för jävla fasoner.. lo
Har de börjat me PC får de avsluta serien med pc.

Mass Effect 2 INLEDANDE Xbox 360-exklusivt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ricke90:

Ge oss Kotor 3 istället, BioWare. (Menar inte att Mass Effect skulle vara något dåligt spel) Längtar!!!

Mja...Jag är lite kluven. Jag gillar KOTOR serien, men det är bra att det skapas skitbra spel utanför hela SW-genren också!

Medlem

skönt ett spel att förbeställa då

Medlem

Blir lite sur på detta med expansioner man ska punga ut 50 spänn för, släpp allt i en box istället... fast vem vet det kanske de gör i framtiden

Och ja att 2an i början blir exklusivt säger ju inte så mkt, lär komma till PC iaf såsmåningom

KoP
Medlem
Skrivet av Snowman01:

Blir lite sur på detta med expansioner man ska punga ut 50 spänn för, släpp allt i en box istället... fast vem vet det kanske de gör i framtiden

Och ja att 2an i början blir exklusivt säger ju inte så mkt, lär komma till PC iaf såsmåningom

Mass Effect 2 INLEDANDE Xbox 360-exklusivt, dvs det kommer till pc.

Medlem

Fixar de inventory systemet å gör striderna lite mer intressanta (låna lite av R6:Vegas och Gears of War) så kan tvåan bli rätt bra.
Undrar hur de löser DLC till PC, nån som vet?

Medlem

löser? det första packet kommer va inkluderat i installationen, sen så är det väl ganska så lätt att tanka de andra till sin hårddisk?

Medlem
Skrivet av phobic:

löser? det första packet kommer va inkluderat i installationen, sen så är det väl ganska så lätt att tanka de andra till sin hårddisk?

Eh? DLC = Kosta pengar

PC användare = van att få moddar/miniexpansioner gratis

Medlem

Synd att det inte kommer till ps3:\


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar