Smygskjutaren Velvet Assassin filmad

Robot
Medlem
Smygskjutaren Velvet Assassin filmad

Det där sticker i mina 60-bilder per sekund ögon som Kristian brukar säga..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kan bli bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag säger "nja"


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

känner mig lite obekväm med att spela ett spel som är inspirerat utav en kvinnlig spion som vart våldtagen och torterad av nazister i 3 år innan hon dog. lagom romantiserat spelet måste vara.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

NO TITMONSTERS OR ASSMONSTERS!
full reeeeeeeel time resolution fo sradows.
kinda nasty stuff for a woman, pretty woman doing nasty things kinda appealing for.................boys.

älska Sascha Jungnickel. Känns som man kollar på någon behind the scenes på en tysk porrfilm speciellt med den musiken.

Inaktiv

Inte ofta jag blir så pass nedtaggad av att se en trailer så att jag orkar skriva om det. Men jösses va illa det va på alla plan. Och jag kan ju inget om historien bakom spelet men om det är som PiGGeZ säger så är ju även det riktigt illa.

Medlem

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det där såg bara hemskt ut. Det enda som verkade intressant var tjejens rumpa.

Skrivet av redmac:

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra

Jag är ledsen men nej, han är hemsk:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra

hahaah skojar du???


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra

hahaah skojar du???

Jag hoppas du skojar, Uwe Boll är ju riktigt kass! Att påstå att han är ens i närheten av bra är ju bara knäppt.

Det är så skit ut, "smygpangare" Hon spränger ju första bästa tunna och har inte skjuter som tusan.

Och det var väl inte en ak47 jag såg?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Såg extremt laggigt ut vid vissa tidpunkter, dessutom verkar det dö trist.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av beersgarden:
Skrivet av dofilusåkaffe:

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra

Jag är ledsen men nej, han är hemsk:)


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser otroligt dåligt ut.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av mastrein:

Inte ofta jag blir så pass nedtaggad av att se en trailer så att jag orkar skriva om det. Men jösses va illa det va på alla plan. Och jag kan ju inget om historien bakom spelet men om det är som PiGGeZ säger så är ju även det riktigt illa.

She was transferred to the custody of the SD in Limoges where she was interrogated under torture, enduring rape and brutal assaults. Then she was moved eight times between different locations which included Fresnes prison in Paris, Limoges prison and then in late August 1944 was sent to Ravensbrück concentration camp, where over 92,000 women died. An SOE rescue mission to retrieve her by breaking into lightly guarded Limoges prison was planned but a mere two hours before the rescue attempt, she was moved to Ravensbruck. There she was forced into hard labour and suffered terribly from malnutrition and exhaustion. She also endured three months at Konigsburg on the Russian Front. Violette Szabo was executed on or about February 5, 1945 and her body disposed of in the crematorium. She was just 23 years old.

Källa http://en.wikipedia.org/wiki/Violette_Szabo

hennes hela existens va ungefär; Träna att bli spion, prata med fransmän, sen dö efter år utav våldtäkt och tortyr, knappast en kvinnlig sam fisher som spelet tolkar henne som.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Det där såg riktigt jävla apkasst ut.
Taskig fps, tunnor som exploderar, hagelgevär som når långt, två hs på en fiende som fortfarande verkar vara vid liv.
Ännu bättre när de som gör spelet inte lyckas smyga sig fram till en fiende och ta honom bakifrån (ja, tihi, jag skrev det) på det öppna fältet.
Dock lyckades de ju i vad som såg ut att vara en bunker, fast animationen verkade lite halvkass.
Att de döper det till "Velvet Assassin" beror säkert på att de får extra uppmärksamhet då det liknar "Assassins Creed" till namnet, vilket för övrigt också är ett överskattat spel

Medlem

Såg lite b ut.. Och då syftar jag inte på grafiken. Rätt fett lagg med.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Och det var väl inte en ak47 jag såg?

[http://en.wikipedia.org/wiki/Stg44]

Skrivet av redmac:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:

Är det inte detta spel som Uwe Boll ligger bakom? *utfärdar en stark varning*

du tycker om att trasha Uwe va? Han är ju bra

http://i25.tinypic.com/2crxbhy.jpg

haha ironi:heart:


signatur
Inaktiv

Tror jag hellre spelar No one lives forever.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag tror inte att dom gör spelet för att glorifiera eller romantisera hennes horribla och tragiska slut. Snarare är det nog ett sätt att hedra alla dom bra saker hon hann med innan nazzarna satte sina vidriga klor i henne.

Men vi ska för all del inte bortse från vad som hände. Det är en minst lika viktig del av vår historia som hjältedåd och äventyr. Vidrigheterna som drabbade henne händer än idag - kanske mer än nånsin.

Vad gäller spelet är det svårt att yttra sig med tanke på i vilken utvecklingsfas dom befinner sig i. Det kan byta skepnad både två och tre gånger innan det är klart hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag tror inte att dom gör spelet för att glorifiera eller romantisera hennes horribla och tragiska slut. Snarare är det nog ett sätt att hedra alla dom bra saker hon hann med innan nazzarna satte sina vidriga klor i henne.

Men vi ska för all del inte bortse från vad som hände. Det är en minst lika viktig del av vår historia som hjältedåd och äventyr. Vidrigheterna som drabbade henne händer än idag - kanske mer än nånsin.

Vad gäller spelet är det svårt att yttra sig med tanke på i vilken utvecklingsfas dom befinner sig i. Det kan byta skepnad både två och tre gånger innan det är klart hehe.

det är det som jag tycker e problemet, hon gjorde inget, hon kommunicerade med fransmän, sen stack hem, sen gick tillbaka och vart ifångatagen.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Tja, det kanske var världens jävla bedrift. =P


signatur
Medlem
Skrivet av Sipmo:

Tror jag hellre spelar No one lives forever.

Nu det var ett bra spel. Både ettan och tvåan. Hade gärna sett en trea

1
Skriv svar