Iron Man filmat, ny trailer hos FZ

Robot
Inaktiv
Iron Man filmat, ny trailer hos FZ

Kan nog bli helt okej om de inte fuckar upp kameran och kontrollerna rätt rejält...

Medlem

Fin touch med Sabbath.... men spelet ser ju inte riktigt hundra ut, tycker jag.

Medlem

Härligt med låten Ironman i bakgrunden som ovan sagt, spelet ser fräscht ut. Frågan är hur det verkligen ser ut ingame.

Medlem

tror det kommer bli jävligt stelt att spela

Inaktiv

Hmm... Ser... som lapa sa: stelt ut!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Härligt med låten Ironman i bakgrunden som ovan sagt, spelet ser fräscht ut. Frågan är hur det verkligen ser ut ingame.

det där var väl ingame? eller?

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Härligt med låten Ironman i bakgrunden som ovan sagt, spelet ser fräscht ut. Frågan är hur det verkligen ser ut ingame.

Huh? Det där var in game.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

en av de bästa låtar genom alla tider men kommer förmodligen inte lyfta spelet särskilt mycket.

Medlem

Det jag menade var att man vet inte hur mycket som är förrendererat.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Det jag menade var att man vet inte hur mycket som är förrendererat.

Inget av det var speciellt imponerade så varför skulle man inte kunna anta att allt var ingame?

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Hmm... Ser... som lapa sa: stelt ut!

Hans rustning är ju gjord av järn. vilket dåligt skämt


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Perequin:

Fin touch med Sabbath.... men spelet ser ju inte riktigt hundra ut, tycker jag.

Och jag som trodde det var NoFX.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Den gyllene regeln
Gör inte spel av film 95% chans att det blir skit.
Hmm har nån spel som är baserad på film varit bra??

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:

Härligt med låten Ironman i bakgrunden som ovan sagt, spelet ser fräscht ut. Frågan är hur det verkligen ser ut ingame.

Iron Man even, på engelska gillar vi särskrivning.

Och visst är det ingame. Ser skoj ut, kan vara värt att kolla upp när det släpps. Filmspel brukar mest vara dåliga eftersom de inte bryr sig om att göra ett bra spel, utan det ska vara snabbt och sälja i anknytning till filmen.

Här finns en äldre film från Comic Con som visar tidigt gameplay:
http://www.gametrailers.com/player/22860.html

Medlem
Skrivet av Pojii:

Den gyllene regeln
Gör inte spel av film 95% chans att det blir skit.
Hmm har nån spel som är baserad på film varit bra??

Har du hört talats om AvP liren eller Riddick? 8)

Inaktiv

Black Sabbath - Iron Man

Medlem

Spel som utvecklas till alla möjliga platformar samtidigt med release i samband med en film är sällan bra


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Pojii:

Den gyllene regeln
Gör inte spel av film 95% chans att det blir skit.
Hmm har nån spel som är baserad på film varit bra??

Håller med, det finns undantag, men det mesta är skit.
Problemet är nog till stora delar att fokus idag tycks vara på att producera speltitlar som skall släppas samtidigt som filmen. Så spelen blir snabbjobb där utvecklarna är ganska bundna till filmstoryn vilket bakbinder kreativiteten en del.

Undantag är t.ex "Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay" - bästa spelet från en filmlicens som jag någonsin spelat. Men så är det ju också - till skillnad från många filmlicenser - en "riktig" (och viktig) del i Riddick-universumet, inte minst eftersom man i spelet får svar på hur han fått sin förmåga att se i mörker. Storyn i spelet är en prequel till den första filmen, Pitch Black.
Spelet får också bonuspoäng för att man använde samma skådespelare som i filmerna för röstskådespeleri (Vin Diesel och Cole Hauser) och riktigt bra röstskådespelare i övriga roller.

I övrigt så var ju Alien vs. Predator spelen riktigt bra, men när dem kom så fanns det ju ingen Alien vs Predator film (det konceptet fanns bara som serietidning då såvitt jag vet), så även där så var inte utvecklarna under press från deadline och storymässigt.

Sedan har vi ju en hel del bra Star Wars spel också, men också där är det dem mer fristående spelen (Jedi Knight, Knights of the Old Republic, Battlefront et.c.) som är bäst och inte dem som är bundna till en speciell film.

Medlem
Skrivet av Pojii:

Den gyllene regeln
Gör inte spel av film 95% chans att det blir skit.
Hmm har nån spel som är baserad på film varit bra??

Star wars spelen.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar