Up yours Tärning
Hur svårt kan det vara för DICE att fixa röstchatten i 1943? Ruskigt irriterande när man spelar med sin bror och man bara försvinner, det bidrar inte till spelglädjen kan jag ju säga! Har fått höra att det hade samma problem i Bad Company, men som de där vägrade fixa, varför? Det här borde inte vara något större problem och även om det är det så måste det ju åtgärdas när det dyker upp i två skilda spel! Är det Frostbyte-motorn som spökar ihop allt, med tanke på att den driver bägge liren, men vad den skulle ha i ljudet att göra begriper jag ej.
Nej fy, antingen så ordnar DICE detta eller så tycker jag gott att Sony kan göra att deras egna röst-chatt kan användas även när man inne i ett spel, vilket är obegripligt att det inte är så nu faktiskt. Just nu bryr jag mig inte om ny teknik, vare sig Natal, rörelsesenorer eller fan & hans moster, jag vill att den nuvarande tekniken fungerar, det är det som räknas.
Hoppas både Microsoft (hej RoD) och Sony inser detta snart så man slipper stå på knä på golvet och banka näven i dammet.
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Apornas Planet <3!!!
"THEY FINALLY DID IT.. NOOOOOO!!"
DAMN YOU ALL TO HELL!
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.
Visst, bra film... Men vad är kopplingen till 1943/BCs problem med voicechat?
Antingen funkar den inte alls, eller så är det väldigt brusigt eller också så funkar det i 5 minuter och blir helt tyst. Kanonbra jobbat Dice.
Trodde faktiskt att de hade fixat det vid det här laget. De sa ju faktiskt på Twitter att det hölls på med. Men men, har inte lirat på en vecka eller så nu tack vare det.
PSN - Addeproffs
Visst, bra film... Men vad är kopplingen till 1943/BCs problem med voicechat?
Se sista mening i inlägget
They went shopping, now they're rotten.
Dödstraktor. Sveriges hårdaste radioprogram. Måndagar 20 - 21.