Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix avbildat

Robot
Medlem
Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix avbildat

Trevligt


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Lite tråkigt /men förståeligt) att de bytt inriktning med spritesen. De här ser mer cartoon ut än de tidigare som var mycket mer detaljerade.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Först av allt, STOR Street Fighter 2 fan (och fighting spel i generellt).

Men måste tyvärr säga att detta ser (animations/gameplay mässigt) VERKLIGEN som skräpp! Fy Fabian vad DÅLIGT det ser ut att spelas, grafiken blev också skum på nått sätt, och musiken OMG vad har dem gjort med våran ÄLSKADE Street Fighter 2 musik?

Det ända dem behöll är ljudet på slag/sparkar samt när man ramlar. T.o.m ljudet på snubben som säger tex "Ken wins" låter ju bara förfärligt.

Detta är en PERFEKT exempel på att det inte går att mjölka ett (då) unik spel hur länge som helst.

Vet inte om ni sett vidosen på gametrailers.com men bedöm för er själva, själv så spyr när jag ser vad dem gjort med min älskade Street Fighter 2, tack Gud att Street Fighter 4 är runt hörnet och att vi kanske kommer att se del 4 komma till konsolerna i framtiden.

Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix Videos
http://www.gametrailers.com/game/5677.html

Medlem

"Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix"

Super turbo HD yadda yadda multiultra remix special edition flipp flipp - löjligt namn iaf

Medlem
Skrivet av Improved:

Först av allt, STOR Street Fighter 2 fan (och fighting spel i generellt).

Men måste tyvärr säga att detta ser (animations/gameplay mässigt) VERKLIGEN som skräpp! Fy Fabian vad DÅLIGT det ser ut att spelas, grafiken blev också skum på nått sätt, och musiken OMG vad har dem gjort med våran ÄLSKADE Street Fighter 2 musik?

Det ända dem behöll är ljudet på slag/sparkar samt när man ramlar. T.o.m ljudet på snubben som säger tex "Ken wins" låter ju bara förfärligt.

Detta är en PERFEKT exempel på att det inte går att mjölka ett (då) unik spel hur länge som helst.

Vet inte om ni sett vidosen på gametrailers.com men bedöm för er själva, själv så spyr när jag ser vad dem gjort med min älskade Street Fighter 2, tack Gud att Street Fighter 4 är runt hörnet och att vi kanske kommer att se del 4 komma till konsolerna i framtiden.

Super Street Fighter 2 Turbo HD Remix Videos
http://www.gametrailers.com/game/5677.html

Om du nu verkligen kollat de klippen som finns ute, speciellt intervjuerna med David Serlin så säger ju han att Classic Arcade Mode är exakt som att spela SSF2T. Samma hit detection, hitboxar, frames etc.

Skillanderna ligger i HD Remix Mode. Där har man tweakat karaktärerna en hel del, balanserat om dom, lagt till moves som inte funnits tidigare etc. Det är inget vi ser på dessa klipp du länkat till. Det är hur som helst ett mode som utvecklats med hjälp av turneringsspelare som spelat SSF2T i ca 14 års tid.

Så vad tusan grundar du att gameplayet har förändrats på egentligen? Menar du att du grundar det på några enstaka klipp du sett utan att ha spelat det? Wow.

Skicka in lite expertisförslag till dom vet ja! Dom tar säkert dina förslag på allvar.

Ser jäkligt nice ut. Givet köp!

Medlem

Man blir ju lite smånostalgisk. Men vette fasen om jag köper det. Var inte alls bra på SF2 så varför skulle jag vara det på uppdateringen. xD


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar