Feta Prinsessor och råbarkade skogshuggare

Medlem
Feta Prinsessor och råbarkade skogshuggare

Precis som alla vill ha det!

Köpte Fat Princess för några timmar sedan, för att ha något att spela med min brorsa, förutom BF1943 (vars chatt krånglar som fan). Har velat ha det sen det släpptes men kändes lite väl dyrt för ett impulsköp, men nu köpte vi båda samtidigt och testade i en match, krångligt men kul! Väldigt hetsigt men när man väl förstår vad man ska göra och lär sig uppgradera grejer osv så är det inga problem, blir att lira mer sen.

Om det är någon som har spelet och vill lira så är det bara att lägga till mig på PSN, skriv gärna att ni är ifrån FZ då, så man har lite koll!

CAKE!

#blogg


signatur
Medlem
Feta Prinsessor och råbarkade skogshuggare

Låter nice. Jag väntar med köp tills jag har ordentligt internet dock.. Allt spela online laggar laggar rätt ordentligt just nu.

Inaktiv

Detta spelet har man ju sett fram emot. Självklart har man lite pengar och står inför valet mellan Arkham Asylum och detta! >.<
Med otur ingen av dem. Tråkigt.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:

Detta spelet har man ju sett fram emot. Självklart har man lite pengar och står inför valet mellan Arkham Asylum och detta! >.<
Med otur ingen av dem. Tråkigt.

What? AA är ju ca 4 gånger dyrare än Fat Princess, du måste få fet otur för att missa bägge!

Gah Arkham... min mun vattnas så fort jag tänker på spelet...


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av CreepyCruel:

Detta spelet har man ju sett fram emot. Självklart har man lite pengar och står inför valet mellan Arkham Asylum och detta! >.<
Med otur ingen av dem. Tråkigt.

What? AA är ju ca 4 gånger dyrare än Fat Princess, du måste få fet otur för att missa bägge!

Gah Arkham... min mun vattnas så fort jag tänker på spelet...

Jo.. Tyvärr är det så att en 3GS kanske kommer att ta tillvara på alla mina icke sura men sött förvärvade slantar nu i månaden Om det blir något över blir det antagligen bara tillräckligt för Fat Princess, och då lägger jag till dig på PSN ;). Batman kanske i september


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Trist men sånt är livet på arbetsmarknaden, been there, done that! Släng in mig på PSN nu så kan vi lira BF1943 iallafall, om de fixar sin chatt...


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:

Trist men sånt är livet på arbetsmarknaden, been there, done that! Släng in mig på PSN nu så kan vi lira BF1943 iallafall, om de fixar sin chatt...

Tillagd och klar!

Det blir väl skojsigt hoppas jag! Be nice!


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:

Tillagd och klar!

Det blir väl skojsigt hoppas jag! Be nice!

Ska inte skjuta dig för mycket ^^


signatur
Inaktiv
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av CreepyCruel:

Tillagd och klar!

Det blir väl skojsigt hoppas jag! Be nice!

Ska inte skjuta dig för mycket ^^

Nejnej, klart du inte ska. Du kommer aldrig få chansen. Höhöhöh.


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av CreepyCruel:

Tillagd och klar!

Det blir väl skojsigt hoppas jag! Be nice!

Ska inte skjuta dig för mycket ^^

Nejnej, klart du inte ska. Du kommer aldrig få chansen. Höhöhöh.

Jasså, ska du köra på klassiska internetgrejen; Ligger jag under och håller på och förlorar = DISCONNECT!

Körde Fat Princess häromdan och var med i en grym match som var helt sjukt jämställd, till sist så stod det typ 2 - 2 (team deathmatch, går från ca 250 kills och neråt) och då disconnecta hosten, som låg under... Som tur var så har spelet nån sorts failsafe där så någon annan fick ta över host-uppgifter, tur som fan!


signatur
1
Skriv svar