Project Origin premiärfilmat

Medlem
Project Origin premiärfilmat

känns som det är fear:s exakt som det menare jag då.. men kan inte säga å mkt första gången ajg ser det så...:P


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

känns som det är fear:s exakt som det menare jag då.. men kan inte säga å mkt första gången ajg ser det så...:P

huh?

Själv är detta ett givet köp


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmmm... hoppas de inte litar på de billiga trix de hade i ettan för att skrämmas.
Det blev ju för uppenbart att tjejen/spöken skulle dyka upp när fienderna slutade komma. Å visst, smart AI å coola animationer i all ära men storyn var ju ingen direkt höjdare i ettan...

Medlem

Na na nana naaa

Inaktiv

Detta ser jäkligt intressant ut , fast är ändå lite oroad över att det går överstyr med expansioner , rename och liknande

Medlem

undrar om det är samma hjälte som i ettan... antar han e rätt pissed isåfall han har ju lite kamrater att hämnas.

Medlem

Såg ju mysigt ut kommer man våga spela på natten eller

Medlem

Jag har bara lirat igenom den första delen av FEAR. Måste jag lira igenom båda expansionerna också för att hänga med innan Project Origin?

Tack


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Påminde lite om The Ring på något sett. Ser ut att vara bättre än dom tidigare spelen i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Verkar lite annorlundare än vanliga F.E.A.R. Dom har bytt miljö lite och så verkade det snyggare! Verkar tufft fan! Ettan var ju rätt bra!

Medlem

Skönt att dom har " bytt miljö".

Man blir lite trött på den vanliga FEAR stilen efter en stund.

Medlem

Kan bli riktigt maffigt

1:an var ju ett klart godkänt spel.

Medlem

Ser bättre ut nu bilderna som kom förut var de ju inte så mycket skillnad.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jag har bara lirat igenom den första delen av FEAR. Måste jag lira igenom båda expansionerna också för att hänga med innan Project Origin?

Nej, expansionerna har inget med det att göra. Expansionerna utvecklades av en annan utvecklare, så storyn i expansionerna tillhör inte det fiktiva kanon. Det är iaf intrycket jag har fått.

Medlem

Jävla små emo barn, är trött på dom..

Inaktiv

Ser fram emot PO, kan bli riktigt bra.

Medlem

Ser väldigt likt ut tidigare?
Hoppas motorn blivit ordentligt upp hottad iaf.

Medlem

Mysigt


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

nice.. hoppas bara det inte blir som FEAR's 2 exp...ser ganska lovande ut får se dock när det komme ri slutet av året..

Inaktiv

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

Medlem

Med bara lite tur så blir det hur mysigt som helst, vissa av prylarna i f.e.a.r. var rysligt bra.

Medlem

Ska blir riktigt kul att reda ut detta:)

Grafiken är i princip exakt densamma, lite nya efekter och sådant men annars samma.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Kommer förhoppningsvis bli hur grymt som helst.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Fyfan vad ripoff på trailern... T2, The Ring på tjejen, blade på killen/monstret och vad fan mer...

alla filmer du sett?

verkar lovande får jag lov att säga


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Ser ju väldigt lovande ut. F.E.A.R. var ju hur kul som helst, så jag ser verkligen fram emot detta.

Medlem

Ser kul ut , jag längtar!:)

Medlem

F.E.A.R är spelet eller historien innan detta spel med namnet Project Origin som är uppföljaren. Med båda som Monolith som utvecklare.

Fear expansionerna är inget annat än bolaget med rättigheterna till namnet F.E.A.R som mjölkade namnet på mera pengar då de just hade rättigheterna till spel namnet. Expansionerna har inget med den riktiga storyn eller historien i fear och project origin att göra förutom allternativa historier gjorda av tredje part för att inget annat än att mjölka namnet på pengar. Så man kan faktiskt strunta i expansionerna totalt om man vill.

Medlem

Shit jag längtar tills detta kommer!
Är dock lite besviken på första trailern, jag hade förställt mig Fettels röst som typ pratar om saker, t.ex. "You still don't know do you? What you are, why you are here." fast nu med andra repliker som har med andra spelet att göra.. Fettel är ju iaf den största karaktären (nästintill Alma själv då..).


signatur

They tried to bury their sins, but instead planted the seeds of their doom.

12
Skriv svar