program för att rädda hd?

Medlem
program för att rädda hd?

tjo!
om man har en disk som är troligen skadad här och var, finns det då något program som ser till att datorn andvänder endast den friska delen?

(flickvän+kethupflaska+klantighet+allmän tjej oförstånd)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Betvivlar jag. Diskar är billiga, köp en ny och kör vidare på den (inkl. rädda data från trasiga disken).

Inaktiv

chkdsk/scandisk, beroende på windowsversion.
vad är det hon har lyckats med, mer exakt?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

hon är lite klantig av sig.

min dator är öppen, köpte en disk av min kusin för 4dagar sedan, så den är utenför datorn, på en karton.
hon tappar en kethup flaska vid datorn, lite skit flyger runt och landar bla på disken.

en del filer kan jag läsa, en del inte.
är mycket musik och filmer som han har gjort på disken, grymt tråkigt att vissa vad det inte ska fungera..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hade du inte kört den så kanske en tvätt hade hjälpt å torkning i en vecka. Men nu är det garanterat skit i de rörliga delarna. Köp en ny och musik och sånt har du väl kvar på originalskivorna?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

men, ketchup på diskens utsida gör ju verkligen inget. säker på att det inte är något annat som är fel?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

han gör det på datorn (musiken), han säljer inte cdskivor

aja, kör en format nu och se om jag kan rädda disken iallafall,
verkade kunna rädda det viktigaste på disken iallafall.

oh, det är inte kethup på den, bara tygnden av en 2kg flaska


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

kört format G här nu i några timmar, segt som fasen, och efter 50min stog det på 28% dvs inte rört sig alls på 50min, skit.
aja kan ju ha den smiska Lea med när hon är stygg.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

om hon tappat själva ketchupflashan på den är det nog kört. diskar tycker inte om smällar... saker lossnar och skivor repas.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem


och sen undrar folk varför man i normalt nördar-liv inte har tjej?


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av IceMan:

tjo!
om man har en disk som är troligen skadad här och var, finns det då något program som ser till att datorn andvänder endast den friska delen?

(flickvän+kethupflaska+klantighet+allmän tjej oförstånd)

Spinrite från www.grc.com.

1
Skriv svar