Mastig info om GTA IV:s onlineläge

Robot
Medlem
Mastig info om GTA IV:s onlineläge

Underbart med online, men lite mer en ett coop uppdrag kunde dom lagt in.

Inaktiv

I alla dessa år har jag drömt om ett onlineläge till GTA-serien. Får hoppas att det blir av och i sådana fall att det lyckas.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

Verkar väldigt nice, och många alternativ också.

Medlem

"Co-op ingår i ett singleplayeruppdrag. Målet är att eskortera och rädda en maffiamedlem undan en polisstyrka."

Najs att co-op ingår, lite snålt med bara ett enda uppdrag dock, men iom att det nu är fysiskt möjligt med co-op i spelmotorn så öppnar det ju upp för mod's med massa co-op uppdrag! (Mest intressant för oss PC-folk då, konsollfolket är nog fast vid bara ett enda uppdrag. )

Medlem

fyfan va kul


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

And that's the way, ah hah, ah hah, I like it, ah hah, ah hah!

Inaktiv

Här ska det liras!

:heart::heart::heart:GTA:heart::heart::heart:


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Som sagt, hade gärna fåt vara mer coop. Men man ska inte klaga, det ser riktigt bra ut!

Inaktiv
Skrivet av kaptenpirat:

I alla dessa år har jag drömt om ett onlineläge till GTA-serien. Får hoppas att det blir av och i sådana fall att det lyckas.

Du kanske har missat onlinelägerna i GTA, GTA 2, GTA London osv? Samt att i stort sett alla senare GTA-spel har fått onlinemoddar på PC'n.

Värt att kolla in onlineläget i GTA 2, nu när det är gratis och allt. Snuskigt kul med ett par kompisar (när man väl får allt att fungera dvs).

KoP
Medlem
Skrivet av FL3JM:

"Co-op ingår i ett singleplayeruppdrag. Målet är att eskortera och rädda en maffiamedlem undan en polisstyrka."

Najs att co-op ingår, lite snålt med bara ett enda uppdrag dock, men iom att det nu är fysiskt möjligt med co-op i spelmotorn så öppnar det ju upp för mod's med massa co-op uppdrag! (Mest intressant för oss PC-folk då, konsollfolket är nog fast vid bara ett enda uppdrag. )

Äsch, tycker personligen storyn ska upplevas i singleplayer. Sen har vi ju 15 olika spellägen för multi om man känner för det. Duger gott och väl och räcker länge.

Inaktiv

Verkar riktigt bra!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Medlem

GTA SA har ju SAMP som er rätt så bra multiplayer mod

Medlem

Free mode borde kunna bli rätt soft. Bara glida runt med nån kompis och ställa till med bråk överallt

Medlem

Låter underbart!

Inaktiv
Medlem

Jag hade gärna sett splitscreen läge på 360 med 4 eller iaf 2 pers så man kan spela mot/med sina kompisar. Är ju nått av det roligaste att fightas mot polarna när dom sitter i soffan bredvid....Antingen är det för jobbigt att göra eller för krävande för 360n antar jag..

Medlem

Haha härligt fan att det ska dröja till PC! :@

Medlem

Cops 'n Crooks låter väldigt kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Underbart! *Bokar GTA IV till 360

Medlem

gud vad trevligt:) GTA (L)(L)


signatur

B lup

Medlem

Kewl, för dem med 360 ^^

Medlem

Låter som det här kommer äga!

Medlem

Typ en månad kvar bara. Så jävla nice.

Medlem

ett givet köp till ps3

Medlem

jag fick xbox360 i julas bara för att jag vill ha gta iv när det kommer :), eller det finns ju mera spel också som bara kommer till konsol så jag tyckte det var dags

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Cops 'n Crooks låter väldigt kul

det som kan bli roligast. smälta in i trafiken och låtsas vara AI när polisen glider förbi.
kanske ha nån som drar åt sig uppmärksammheten undertiden dom andra försvinner. blir roliga taktiker att undkomma samtidigt som poliserna får ha taktikter för övervakning. skulle bli grymt på lan för pc

Medlem
Citat:

Karaktärerna kan formges, t.ex. kön, hår och kläder

Var det bara jag som fick en sjuk bild av att man kan formge sitt kön? Fyfan alltså, varken Rasputin eller Insane Cock Brothas & Co. lär ju inte ha mycket att komma med när jag är klar! Jag kommer att kunna spawnfragga alla på banan med min jättepåle.

Ja, jag fattar att det inte var så man menade men nu var det dock det första jag tänkte på, nyvaken med skallebank och pyspunka i skitan. Woo!

Avstängd

1 månad och 14 dagar kvar, LÄNGTAR!!!!
Det låter så grymt, och jag hoppas spelet släpps på kvällen för det är nationella prov den 29:de April i Engelska

12
Skriv svar