Livet tickar på!

Medlem
Livet tickar på!

Livet tickar på men fy faan, lördag idag, och söndag imorn,, sen JOBBA.
4veckor semester, vart tog alla dagar vägen? O_O

Dock har jag ju en ny tjej, så dagarna har iallafall varit bra för mig!
Är så glad, hon är så himla bra för mig, och hon har fått mig att hitta mig själv, jag är så avslappnad och mig själv med henne, det är så otroligt skönt

Idag så har jag tagit bort 60-70gig porr, men jag har kvar 46gig oxså. Hon är en tjej som kan se porr om båda två tittar samtidigt, så allt kan jag inte slänga tänkte jag
Sen har jag hållit på och rensat bort bilder på div tjejer och Lea "saker" ifrån datorn, eller lagt dom nån annanstans så min nya ska slippa se sånt.

Nu har man ett nytt liv med en ny kvinna, och då gäller det att visa det oxså, och komma ihåg det.

kör defragmenteraren nu, hmm jag har ca 170gig ledigt nu. Vad tusan ska jag med det till :S
ingen porr, å jag som köper det jag vill spela/se på.
well, nån skit brukar man ju kunna fylla upp utrymme med på datorn

Jag spelar inte lik mycket nu som förut, men jag kan inte hålla mig ifrån för alltid känner jag, Spel är en sån stor del av mitt liv, och jag hoppas att Nattis inte kommer att bli allt för ireterad på min största hobby.
HoI3 har jag ju snart i min ägo,, det kommer käka tid
Ska försöka spela med henne oxså, så hon kan känna att båda två har kul, hon gillar ju N8-bitars, så det ska jag koppla in och lira med henne.

well rock on!
//Icey

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Livet tickar på!

46gig? Pfft. Amatör!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Porr, vad är det? Har varit gift en gång i tiden, fick inte titta på sånt då Hehe...

Medlem

Humpf^^


signatur

,, lita på rosa

1
Skriv svar