LOTRO expanderar

Medlem
LOTRO expanderar

Intressant, man kanske ska aktivera konton igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

JaaaAAAAaaaaa!!!!!

*host*

eller jag menar, vad intressant


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Äh LOTRO är väl dött?

Medlem

Hoppas inte att det blir en vana att öka level cappen i mmorpgs... Wow gjorde det och det är idiotiskt och oerhört boring och nu följer LOTRO efter ;/ Usch och fy för lvling!

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Äh LOTRO är väl dött?

Det baserar du på vad?

Inaktiv
Skrivet av liath:

Hoppas inte att det blir en vana att öka level cappen i mmorpgs... Wow gjorde det och det är idiotiskt och oerhört boring och nu följer LOTRO efter ;/ Usch och fy för lvling!

Att levla är juh det mest roliga i alla typer av rpg spel, att se sina gubbe bli starkare och starkare.

Medlem
Skrivet av meskalin:
Skrivet av liath:

Hoppas inte att det blir en vana att öka level cappen i mmorpgs... Wow gjorde det och det är idiotiskt och oerhört boring och nu följer LOTRO efter ;/ Usch och fy för lvling!

Att levla är juh det mest roliga i alla typer av rpg spel, att se sina gubbe bli starkare och starkare.

Ja visst men inte genom leveling. Nya items nya dungeons osv ok. Jag spelar dock endast PvP och inte LOTRO överhuvudtaget. I Wow kör jag arena endast och då är levelingen för mig bara en tråkiga men nödvändig resa. ;/

Inaktiv
Skrivet av liath:

Hoppas inte att det blir en vana att öka level cappen i mmorpgs... Wow gjorde det och det är idiotiskt och oerhört boring och nu följer LOTRO efter ;/ Usch och fy för lvling!

WoW var inte först (inte varit först med någonting) med att öka lvl caps med exp. Snarare redan en standard inom genren.

Medlem
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av FoxeN:

Äh LOTRO är väl dött?

Det baserar du på vad?

Han ställde en fråga.

Inaktiv

Men är Wow inte det första mmorpget!? Skaffar en ny dator nu under påsk, så blir nog till att köpa LotrO och vänta på expansionen.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av FoxeN:

Äh LOTRO är väl dött?

Det baserar du på vad?

Han ställde en fråga.

http://www.worldofraids.com/2008/march/Subscriptions.jpg

Medlem

har ju min collectors edition


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Då har jag något att göra fram tills årsskiftet: levla upp min karaktär till 50.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Men är Wow inte det första mmorpget!? Skaffar en ny dator nu under påsk, så blir nog till att köpa LotrO och vänta på expansionen.

Långt ifrån. Eller du kanske var ironisk...

Medlem

Super-nice! Bra nyhet detta


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Heh är inte så efter =). Men känner tyvärr ett antal personer som tror det.
Någon som vet om det går att köpa något sorts gamecard till spelet? Har aldrig gillat att köpa med kreditkort.

Inaktiv

konstigt att man sett många vara kritiska när expansioner till wow kommer,
men när spel som LOTRO ynglar av sig så är det plötsligt inget fel.

Medlem
Skrivet av anon_3159:
Skrivet av liath:

Hoppas inte att det blir en vana att öka level cappen i mmorpgs... Wow gjorde det och det är idiotiskt och oerhört boring och nu följer LOTRO efter ;/ Usch och fy för lvling!

WoW var inte först (inte varit först med någonting) med att öka lvl caps med exp. Snarare redan en standard inom genren.

Så kan det säkert vara. Första mmorpgt för mig då Oavsett om det är först eller ej gillar jag inte lösningen. Spelade DAOC innan och det va inte ökning på lvl cap där men ny content och nya items. De få bra items man samlat på sig under all speltid blir således inte värdelös som i WOW(åtminstone inte som den kontrasten det blev mellan outlands och resten av världen och dess items).

Medlem

Jag vill inte vänta 2-3 år innan Gondor och Minas Tirith släpps som expansion. Jag orsk int!

Medlem

lvling ftw utan det blir spelet statiskt och tråkigt ska ge lotr en chans till har ju en eller 2 gubbar där man kan köra lite med.

Dock är det warhammer eller age of conan sen när dom kommer ut


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av PvtNils:

Men är Wow inte det första mmorpget!? Skaffar en ny dator nu under påsk, så blir nog till att köpa LotrO och vänta på expansionen.

rofl. Troligt wow är det första MMORPG spelet. vi hade mmorpgs på mid 90s.

DaoC hade iaf kunskapen att behålla samma level och inte göra precis allt man slitit ihjäl sig för "obsolete"

Medlem

Håller mig nog till tibia.

Avstängd

Najsigt. Jag har inte Lotro, men körde den stängda betan länge. Spelet kändes för litet. Dessutom var det just i Eriador av alla ställen som man fick köra. Jag sa att jag skulle skaffa det när man kommer att kunna besöka typ Minas Tirith. Kanske blir det att jag skaffar Lotro sen.

Inaktiv

Kan dom inte släppa en expansion som gör spelet bra?


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:

Kan dom inte släppa en expansion som gör spelet bra?

I din åsyn då? Var inte naiv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Någon som vet om det går att köpa något sorts gamecard till spelet? Har aldrig gillat att köpa med kreditkort.

Japp, det går t ex här och här .


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av FoxeN:

Äh LOTRO är väl dött?

Det baserar du på vad?

Han ställde en fråga.

http://www.worldofraids.com/2008/march/Subscriptions.jpg

hehe fy fan rätt sjukt

Medlem
Skrivet av hasse1983:
Skrivet av PvtNils:

Men är Wow inte det första mmorpget!? Skaffar en ny dator nu under påsk, så blir nog till att köpa LotrO och vänta på expansionen.

rofl. Troligt wow är det första MMORPG spelet. vi hade mmorpgs på mid 90s.

DaoC hade iaf kunskapen att behålla samma level och inte göra precis allt man slitit ihjäl sig för "obsolete"

Han var ironisk.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

säger en sak...age of conan punkt

12
Skriv svar