Hulken slår sig fram på konsol och pc

Medlem
Hulken slår sig fram på konsol och pc

Medlem

lite väl mycket muskler på han?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Grymt! Visste inte att det skulle komma en ny film.. om det är med Edward Norton så kan den nog bli mycket mer lyckad än den förra.

Skrivet av nudelsdesign:

lite väl mycket muskler på han?

Du är rolig du.

Medlem

Skönt att Hul¨ken ser ut som han ska i nya filmen och spelet. Han såg konstig ut i Ang Lees film.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av quilling:

Grymt! Visste inte att det skulle komma en ny film.. om det är med Edward Norton så kan den nog bli mycket mer lyckad än den förra.

Skrivet av nudelsdesign:

lite väl mycket muskler på han?

Du är rolig du.

Haha


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hulken kan aldrig ha för mycket muskler!

Men jag blir purken på Fragzone när de kallar honom för "anabolmissbrukare" - han har minsann aldrig knaprat i sig några förbjudna substanser. :evil:

Medlem

har inget förtroende för filmer som blir spel iaf inte sådana här typer av titlar som säkert slutar som spiderman spelen.

Anyway hoppas att iaf Alien spelet och nya Terminator spelen klarar att vända den tränden 2008-2009.

Medlem
Skrivet av HoloDuke:

Men jag blir purken på Fragzone när de kallar honom för "anabolmissbrukare" - han har minsann aldrig knaprat i sig några förbjudna substanser. :evil:

Typiskt problem som vi har idag.
Så fort nån har lite muskler så har han tagit steroider. Visst förekommer det, men det är taskigt ifall den utpekade aldrig gjort det.

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av HoloDuke:

Men jag blir purken på Fragzone när de kallar honom för "anabolmissbrukare" - han har minsann aldrig knaprat i sig några förbjudna substanser. :evil:

Typiskt problem som vi har idag.
Så fort nån har lite muskler så har han tagit steroider. Visst förekommer det, men det är taskigt ifall den utpekade aldrig gjort det.

Precis! Det är ju mycket större chans att de blivit utsatta för en fin dos gammastrålning! 8)

Medlem
Skrivet av Ophe:
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av HoloDuke:

Men jag blir purken på Fragzone när de kallar honom för "anabolmissbrukare" - han har minsann aldrig knaprat i sig några förbjudna substanser. :evil:

Typiskt problem som vi har idag.
Så fort nån har lite muskler så har han tagit steroider. Visst förekommer det, men det är taskigt ifall den utpekade aldrig gjort det.

Precis! Det är ju mycket större chans att de blivit utsatta för en fin dos gammastrålning! 8)

lol


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Tänk om dagens elitidrottare började använda gammastråling istället för anabola steroider,

för gammastrålning finns väl inte med som olagligt tillskott ?

Medlem
Skrivet av Strax Dax:

Tänk om dagens elitidrottare började använda gammastråling istället för anabola steroider,

för gammastrålning finns väl inte med som olagligt tillskott ?

Tror inte riktigt att det hade funkat heller. Dödligt sjuk möjligtvis och man hade knappast blivit grön heller. men det hade ju hekt klart underlättat vid kontroll


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

ser ut som skit, på med lite AA+AF åtminstone

Medlem

Ser ut som Mafia i modern miljö, lite skumt också att solen inte reflekteras utan skuggorna på kroppen är kolsvarta... Nej, jag får dåliga vibbar av detta!

Inaktiv

Undra om marvel som hittade på Hulken kan stämma detta företaget, eller om företaget kan stämma Marvel ?

http://www.bettycrocker.com/Products/Green-Giant/

Hulken och den gröna typen är rätt så lika,
undra vem som hittade på den gröna muskelkillen först.

Medlem
Skrivet av FZ.se:

The Incredible Hulk kommer att släppas på pc, Playstation 2 och 3, Xbox 360, Wii och DS.

Att det släpps till så många format bådar ju inte gott.

EDIT: Film Trailern


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

F-n vad deffad han va.. now we are talking!! ..ingen lönnfet Lou Ferrigno direkt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

F-n vad deffad han va.. now we are talking!! ..ingen lönnfet Lou Ferrigno direkt.

Ferringos lönnfettma var hans minsta problem dock. Vill minnas att hans frisyr var bortom denna värld.

Inaktiv

Jo hans frisyr gjorde mig yr.

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av HoloDuke:

Men jag blir purken på Fragzone när de kallar honom för "anabolmissbrukare" - han har minsann aldrig knaprat i sig några förbjudna substanser. :evil:

Typiskt problem som vi har idag.
Så fort nån har lite muskler så har han tagit steroider. Visst förekommer det, men det är taskigt ifall den utpekade aldrig gjort det.

Men om du tittar lite närmare på bilderna så ser du att han inte "har lite muskler" som du påstår, utan han "har ganska onormalt mycket muskler som man inte kunnat få med normal träning."


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Vem köper ett sånt här spel?

Inaktiv

haha hulken galen

Inaktiv

Har svårt för digitalt animerade hulkar. Tacka vet jag tv-serien från 70-80 -talet

Medlem

Fula screens. Ingen AA på Börja störa mig som fan på när man kör utan AA, alla kantiga kanter usch...

Medlem

filmspel=SÄMST!!

Skrivet av Grimhild:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

F-n vad deffad han va.. now we are talking!! ..ingen lönnfet Lou Ferrigno direkt.

Ferringos lönnfettma var hans minsta problem dock. Vill minnas att hans frisyr var bortom denna värld.

HA HA HA sant så sant


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Detta låter spännande.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar