Nya Guitar Hero 3-låtar gratis på Xbox Live

Robot
Medlem
Nya Guitar Hero 3-låtar gratis på Xbox Live

Yeah everyone is a little bit Irish on monday!

Men har ett gäng skivor med Dropkick men inte hört någon av de tre låtar som kommer till GH3 men de kan ju inte vara annat än bra!?


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Men man behöver Guld för det?

Inaktiv

Nu önskar jag verkligen att jag hade GH3!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

inget gratis till ps3 ?

Medlem

echo, tror du kan gå in via marketplace och välja Game Addons eller liknande, och i listan välja gh3. Där du kan tanka låtarna om du inte har guld dvs.

Förövrigt var låtarna rätt ok Johnny, I hardly knew ya var tuff ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Riktigt bra låtar! Är från den senaste skivan som släpptes förra året. Mer sånt här tack!

Medlem

Dom som har Wii och PS3 då? Nej skit i dom tycker vi i Dropkick Murphys. Är det lukten av sell out jag känner?

Medlem

Det är väl länge konstaterat att PS3 och Wii ägare inte får samma förmåner som vi som har 360 i gh3. Ångrar verkligen inte att jag har ett 360 (bytte mitt wii mot 360t)


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

det är gratis till ps3 men verkar bara ligga uppe på us psn och us gh3 add-ons är icke-kompatibla med europeiska utgåvor av spelet

tråkigt nog så är sony lite för sega med att släppa saker till oss europeer via psn. (pain har jag väntat på lite för länge nu.)


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

skräplåtar imo


signatur

La la la lag!

Avstängd

Får väl tanka de senare ikväll, men låter inte som några höjdare tyvärr...Men Dream On är grymt nice att spela, mer såna låtar skulle vara mer än guld värt!

Medlem

Gratis är gött! Hoppas att de fortsätter så


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bästa DLCn hittills iaf

Medlem

måste ju vänta i ett par dagar innan man får ladda hem... dvs om man inte har guld..

Medlem

man måste ju ha guld... går väl inte lira mp annars?

399kr för ett år guldmedlemskap köpte jag på cdon.. det var helt ok att betala tycer ajg

Medlem

Jag kan inte ladda ner från xbox live på guitar hero 3, men det gick i julas. Skulle vara tacksam om jag fick några tips om vad som kan vara fel.

1
Skriv svar