Lite hjälp skulle vara schysst

Inaktiv
Lite hjälp skulle vara schysst

Tjenare, nu är det så att min flickvän just har flyttat och jag skulle kolla upp en bra internetleverantör åt henne, nu har jag kollat upp vilka hon kan ha och det är : Adamo, Bredband2, Bahnhof, Blixtvik, Tele2 eller Webtech nord.
Dom första fyra finns som 10 eller 100mbit, inget av dom är särskilt dyrt, men det jag undrar är om någon har någon erfarenhet av dessa leverantörer.
Så om ni har något bra eller dåligt att dela med er skulle det vara väldigt uppskattat

Inaktiv

Har en polare som har blixtvik. Han har hostat lite servrar å så och jag måste säga att dom verkar ha en väldigt fin ping.

Min polare har varit grymt nöjd med dom vad jag vet iaf... dock är han den typen att allt han har är bäst

Men jag tror absolut dom är bra, pingen kan jag ju själv garantera då han hosta servrar åt mig

Support å sådannt kan jag tyvärr inte uttala mig om.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Inaktiv

Adamo och Webtech Nord är samma sak, Adamo köpte upp webtech rätt nyligen. Anväder dem själv och kan väl säga att det är bra ping och trevlig support. tyvärr så var deras tjänst väldigt dålig i början när jag hade dom, drygt 3 år sen.

Några av mina polare har bahnhof och de har aldrig haft problem när de spelar. och den ena killen får ut mer bandbredd än han betalar för. supporten där vet jag ingenting om.

Inaktiv

Tackar för svaren, det blev Bahnhof av någon anledning jag inte vet varför, men så blev det iaf ^^

1
Skriv svar