Mångfald = Mångfull

Medlem
Mångfald = Mångfull

Wahey! Kul dag idag faktiskt, trodde det skulle vara ganska segt eftersom jag inte känner någon förutom mina grannar, varav jag bara pratat ordentligt med en av dem. Iallafall så började dagen med det vanliga, tog det lugnt, satt framför datorn, köpte t.o.m. två nya spel via Good Old Games; Fallout 2 och Fallout Tactics, två spel som jag det var länge sen jag rörde, iallafall i FTs fall, FO2 har jag aldrig spelat, bara ettan. Planen var ungefär att sitta och lira det tills jag somna, men så var jag ute i köket och tjöta med grannarna och ena tysken bjöd över mig till en fest, var lite skeptisk först men oj vad kul jag har haft!

Jag har nog aldrig träffat på så många olika människor från så många länder som ikväll; tyskar, britter, australiensare, amerikaner, holländare, fransoser och greker, alla först i samma lägenhet och sedan på samma tak, helt kanon! Imorrn så blir det bad med utlänningarna och sen mer fest förmodligen, som ensam svensk kille så är jag något av en attraktion, får ta vara på det innan resten av Det Blonda Gardet återvänder hit!

Nu sova, natti.

#blogg


signatur
Medlem
Mångfald = Mångfull

Där ser du! Uppsala är en underbar stad!

Medlem

Ja jag klagar inte än så länge!


signatur
1
Skriv svar