Unreal Engine 4 blir konsolexklusiv

Robot
Unreal Engine 4 blir konsolexklusiv

Hyckleri!

Medlem

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hyckleri är rätta ordet!


signatur

Retro.

Medlem

very nice! ännu mindre skäl för mig att köpa ny grafikkort

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?

Ja men då kanske man inte ska gå med i "PC Gaming Alliance"..


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av WarpGuN:

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?

Ja men då kanske man inte ska gå med i "PC Gaming Alliance"..

sant.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av En spark Epics:

I sista hand kommer pc-burkarna, vilket i sig låter konstigt då Epic gått med i PC Gaming Alliance som nyligen startade för att främja pc-spelandet.

Hyckleri!

Flakmonkey
Skrivet av Golvis:
Skrivet av WarpGuN:

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?

Ja men då kanske man inte ska gå med i "PC Gaming Alliance"..

De ska väl inte överge PC helt? skulle gjort precis samma sak om jag var Epic, det handlar ju om att tjäna pengar och konsoler är där pengerna är just nu.

Medlem

Efter fiasko släppet UT3 som var buggigare än en ... finns inte ens nått att jämföra med, så bryr jag mig inte specielt mycket.

Det känns ju inte som om epic har varit specielt inovativa de senaste året.


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem

heh... wtf?..

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?

Känns som att det kan ha att göra med att när GOW kom ut för ca 1 ½ år sedan, var det väldigt "nextgen" med grafik och gameplay som verkligen stod ut. Tog helt enkelt UT3 för lång tid att släppas IMO.


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ni whinar som om PC bara hade en motor, PCn har fortfarande CryENGINE, Source, id Tech 5, UE3 och massor av andra bra motorer. Sluta whina och skaffa er ett liv!!!

Medlem

Ja det där PC Gaming Alliance kändes direkt som en del bara var med halvhjärtat, uppenbarligen.. hyckleri som flera andra sagt..

Inaktiv

Jag hoppas bara på att Gears III hinner komma innan någon ny konsol dyker upp.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

lol de blir sura för att UT3 floppade totalt

Medlem

Nais!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

klarar konsolerna ev detta? ALDRIG!!!! PC <3

Medlem

Kan ha att göra med också att PC ägare är mer kräsna, UT3 är inte så jävla hot om man jämnför med Q3/Q4, Warsaw, Battlefield och till och med CoD4

Medlem

Och hur fan ska man spela ett FPS på konsolen? Det går ju inte... PC (mus + tangentbord) FTW!

Medlem

Ja så går det när alla ....... bara att gratulera alla ....... .

Dags att börja vänja sig vid handkontroll då PC håller på att dö ut rejält. Orka spela MMO:s hela tiden...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

vet inte var vissa fått att pc kommer dö? lol

Jag har iaf tröttnat på min konsol och e tillbaka på min trogna tjänare nämligen pc. Pc är så mycket mer än bara spel.

Och vill epic satsa på konsol så go ahead dem lär förlora många licenser för pc utceklare. Och vill inte påstå att deras ut3 engine e super på pc heller. kolla bara moha airborne och ut3 som är utveklade med deras motor. Snyggt är inte allt!...

Medlem

Fint då får man ha 20fps och en handkontroll, äger verkligen!

Medlem
Skrivet av 3degs:

Jag har iaf tröttnat på min konsol och e tillbaka på min trogna tjänare nämligen pc. Pc är så mycket mer än bara spel.

Samma här. Hade en 360 ett tag men den stod mest och samlade damm medan jag spelade på min PC.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av TheEvilDog:

Fint då får man ha 20fps och en handkontroll, äger verkligen!

Och dina 20 fps baserar du på...?

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kanske inte så lustigt när UT3 säljer 1miljon ex, medans GOW 3-4miljoner?

det kanske är så att GoW är det bättre spelet än Ut3 ?


signatur

Nämen!

Medlem

skönt att höra, gaming hör hemma på konsol. ser ut som att gow har tagit prioritet över den gamla kungen, unreal.
med all rätt imo.
visst har man haft kul med unreal genom åren på pc, men inget slår ju gow på 360'n. den snett över axeln vyn och den allmänna tunga kännslan av gubbarna ska utan tvekan spelas med kontroller.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ni whinar som om PC bara hade en motor, PCn har fortfarande CryENGINE, Source, id Tech 5, UE3 och massor av andra bra motorer. Sluta whina och skaffa er ett liv!!!

Sluta whina


signatur

Nämen!

Medlem

Det är inte precis PC-spel världens undergång, om någon nu seriöst tror att den skulle bli helt ersatt av konsolerna.

Sedan så tror jag inte på detta tills jag verkligen sett det, liknande saker har sagts allt för många gånger tidigare. Hur många spel har inte varit konsol exklusiva men så har de släppts till PC ändå sedan.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

klarar konsolerna ev detta? ALDRIG!!!! PC <3

En motor som är byggd för konsoller som inte fungerar på konsoller, tänk efter lite nu va? T_T

Skriv svar