Min volym är knappt existerande.

Inaktiv
Min volym är knappt existerande.

Har ett lite problem som är väldigt störigt.

Startade datorn imorse och märkte att jag knappt hade någon volym i högtalarna. Volymen är på max i windows, winamp och mediaspelaren. Har provat att koppla in hörlurar men får samma resultat. Min burk är bygd så jag har uttag för line in etc- på framsidan via en koppling så jag provade att koppla in direkt men får samma resultat.

Nu undrar jag om någon har något förslag på lösningar till detta problem? Allting funkade när jag stängde av datorn igår.


signatur

Never try, because trying is the first step to failure.

Inaktiv

Hände på min polares dator. Installera nya drivers till ljudet... Funkade när jag gjorde det på min polares dator och det tog 5 min att göra.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Tackar, funkade prima


signatur

Never try, because trying is the first step to failure.

Inaktiv

Det finns ju x antal "staplar" att ända volymen på i windows.... förmodligen har du bara kommit åt någon dold sådan genom att sänka volymen i något program och sen stänga ner det programmet utan att dra upp volymen igen.

Finns en del program som gör så.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Inaktiv

Njae... jag gick igenom varenda program som har med ljud att göra och drog upp volymen på max så det var inte problemet även alla dessa staplar du pratar om så det var något annat som spökade. Aja, nu funkar det iaf.


signatur

Never try, because trying is the first step to failure.

Inaktiv

Courtesy of PaddanL... En av de få gånger mina tips faktiskt lett till något så banbrytande som en fungerande lösning!


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar