S.T.A.L.K.E.R. omplåstrat

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R. omplåstrat

Fan, jag hoppades på bättre optimization.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

8Mb var inte värst..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

behöver man patchen innan eller?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Trelivgt, köpte stalker häromveckan för 149 kr. Ett kap trodde jag, men bemöttes av en krasch följt av blue screen efter bara några minuters spelande i singe-player kampanjen. Hoppas patchen fixar detta.

Medlem
Skrivet av galnegus:

Trelivgt, köpte stalker häromveckan för 149 kr. Ett kap trodde jag, men bemöttes av en krasch följt av blue screen efter bara några minuters spelande i singe-player kampanjen. Hoppas patchen fixar detta.

En STARK rekommendation. UPPDATERA alltid ett PC spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

STALKER har aldrig krashat för mig någonsin med två olika OS (XP och Vista X64) och två graffen (X1800XTPE och HD2900XT) så jag har väl haft enorm tur

Däremot förstår jag inte varför de dubblat font storleken på allting, ser helt galet ut..

Inaktiv

köpte mitt stalker för 69:- cdon kul spel ju

Medlem

Riktigt roligt i multiplayer!

Inaktiv

Har inte provat att spela STALKER i mp ännu. Kanske värt ett försök.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Fan, jag hoppades på bättre optimization.

Det finns ett flertal moddar som optimiserar spelet bättre, kolla upp det.

lwf
Medlem
Skrivet av Mooe:
Skrivet av Lootskin:

Fan, jag hoppades på bättre optimization.

Det finns ett flertal moddar som optimiserar spelet bättre, kolla upp det.

Float32 skulle blivit integrerad i en officiell patch, men eftersom att det kom nya versioner så snabbt medan de officiella patcharna inte släpptes särskilt snabbt så blev det aldrig så. Rekommenderas.

http://www.thefloatingpoint.org/

Inaktiv

Vafalls? Spelar folk detta spel fortfarande??

Inaktiv
Skrivet av Gibbs:

Vafalls? Spelar folk detta spel fortfarande??

Japp. Spelar STALKER för femtioelfte gången fast med Oblivion Lost nu istället för att blanda en massa mindre mods kombinerat med ett 20-tal egna tweaks.

Känns som ett helt nytt spel med radioaktiva stormar och en massa annat nytt godis som utvecklarna aldrig fick tid att slutföra.

[http://stalker.filefront.com/file/Oblivion_Lost;86329]

Antar att länken ovan inte fungerar pga av semi-kolonet.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av galnegus:

Trelivgt, köpte stalker häromveckan för 149 kr. Ett kap trodde jag, men bemöttes av en krasch följt av blue screen efter bara några minuters spelande i singe-player kampanjen. Hoppas patchen fixar detta.

En STARK rekommendation. UPPDATERA alltid ett PC spel.

Självklart patchade jag spelet genast efter jag installerat det.

Hmm, har ett litet problem med patchandet, när jag ska "installera" patchen står det att jag redan har 1.0005.
Hur kan detta komma sig?? har ju läst texten flera gånger å jag vet att de står 1.0006 där uppe:)

1
Skriv svar