Assassin's Creed daterat

Robot
Medlem
Assassin's Creed daterat

Konstigt folk piratkopierar när man kan få tag i vissa spel mer än en månad före release.

Medlem
Skrivet av Cane:

Konstigt folk piratkopierar när man kan få tag i vissa spel mer än en månad före release.

Ofärdiga spel är inte så jävla värda precis

Det var en "tidig" workcopy som läckte ut.
Oklar och ospelbar, (såvida man inte vill spela på ryska men yippie)

Medlem

piratversionen är ju fucked up

Medlem

ofärdigt och ofärdigt, en "ban-fil" var korrupt, men nog snackat om pirater och guldkistor nu.

ser fram emot dehär liret, trots att det är ett konsolspel till pc.

Redaktör

Inget snack om piratkopior. Håll er till ämnet, tack.


signatur
m1
Medlem

Flash-överviktig indeed, knappt så man ens försöker sig på såna där sidor... Känns som för tio år sedan när sidan med flest rörliga GIF-bilder var häftigast.

Synd att det ska gå så länge mellan konsoll- och pc-release, men det vägs väl upp av nytt material antar jag

Medlem

Det dryga tycker jag är att inget händer när man samlat flaggorna... När jag plockade 20:e i masyaf eller vad de heter så hände nada... Rätt kasst.. Man ska ju få nåt för då har man ju ett mål att plocka alla dom.. Nåja hoppas det blir så i slutändan då! Lätt ett köp!

Medlem

Kommer nog blir ett bra spel , köpa för att stödja Jade'is

Medlem

Jag köpte det till PS3 istället för 429 spänn!!(reas ut nu)
Ser snyggare ut på PS3 än på min 1920x1200 skärm till datorn. Det patchades även till PS3 så det skall inte vara nåt problem med flytet eller så längre mm.
Så att jag fick "testa" spelet ledde till att jag köpte det dock inte till PC :/


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem
Skrivet av Peete:

Jag köpte det till PS3 istället för 429 spänn!!(reas ut nu)
Ser snyggare ut på PS3 än på min 1920x1200 skärm till datorn. Det patchades även till PS3 så det skall inte vara nåt problem med flytet eller så längre mm.
Så att jag fick "testa" spelet ledde till att jag köpte det dock inte till PC :/

Annorlunda skärm? Tror inte att dem ändrar grafiken för att du spelar på en ps3.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ingen AA på PC vilket det ser ut att vara gott om på PS3 versionen som också kör 1280x720 jämfört med min PCs full HD.
Kör PS3 på min projje i 95". Allt ser mycket verkligare ut på PS3 versionen, på PC så ser man alla detaljer alltför väl vilket leder till en minskad upplevelse


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Spelet är sämst , köp de inte

Medlem

En av de roligare spel jag spelat ut, väntar ivrigt på nästa del i trilogin.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av DJMar:

Det dryga tycker jag är att inget händer när man samlat flaggorna... När jag plockade 20:e i masyaf eller vad de heter så hände nada... Rätt kasst.. Man ska ju få nåt för då har man ju ett mål att plocka alla dom.. Nåja hoppas det blir så i slutändan då! Lätt ett köp!

Bara achivement kanske.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Peete:

Ingen AA på PC vilket det ser ut att vara gott om på PS3 versionen som också kör 1280x720 jämfört med min PCs full HD.
Kör PS3 på min projje i 95". Allt ser mycket verkligare ut på PS3 versionen, på PC så ser man alla detaljer alltför väl vilket leder till en minskad upplevelse

Bluur är ju typ konsoller stavat på annat språk.
De slänger på en massa sånt skit , gör iofs som du säger att det ser snyggare ut fast det egentligen inte är det.

Medlem

Har redan kommit ut på Pc?

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Har redan kommit ut på Pc?

8 april

KoP
Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

Spelet är sämst , köp de inte

Och när kom du på att alla har samma smak som dej?

"Hej jag är fjorton år, och det jag tycker appliceras på alla andra.. wiiieeee!"

Inaktiv

assassins creed äger fan

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Peete:

Ingen AA på PC vilket det ser ut att vara gott om på PS3 versionen som också kör 1280x720 jämfört med min PCs full HD.
Kör PS3 på min projje i 95". Allt ser mycket verkligare ut på PS3 versionen, på PC så ser man alla detaljer alltför väl vilket leder till en minskad upplevelse

Bluur är ju typ konsoller stavat på annat språk.
De slänger på en massa sånt skit , gör iofs som du säger att det ser snyggare ut fast det egentligen inte är det.

Är det inte slutresultatet som räknas då?


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Skrivet av KoP:
Skrivet av Daniel_Met:

Spelet är sämst , köp de inte

Och när kom du på att alla har samma smak som dej?

"Hej jag är fjorton år, och det jag tycker appliceras på alla andra.. wiiieeee!"

haha bra sagt


signatur
Medlem

Ingen av er som vet om det finns AA osv till PC då den riktiga versionen inte finns ute än. Och du kan lika gärna "tvinga" på AA genom Catalyst/NV control panel.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar