Medlem
Jäkla insäkter

Har råkat ut för något märkligt. Upptäckte att det kröp runt en millimeterskalbagge (eller nått) på datorskärmen. När jag skulle peta bort den upptäckte jag att den var på insidan! Hur i hela friden ska jag få bort den? Har aldrig råkat ut för detta innan... inte ens med min gamla CRT-skärm där chansen för att få in insäkter va betydligt mycket större än med min nuvarande TFT.

Några förslag?

Medlem

Mitt tips är att ta fram skalpellen och lägga en välriktat snitt rakt i cerebrala cortex på skallbaggen för att sedan utföra en ytterst avancerad tillhålsoperation för att avlägsna nämna insekt ur offret.

PS. Lägg märke till ironin i detta inlägg.

Inaktiv
Skrivet av Ophe:

Mitt tips är att ta fram skalpellen och lägga en välriktat snitt rakt i cerebrala cortex på skallbaggen för att sedan utföra en ytterst avancerad tillhålsoperation för att avlägsna nämna insekt ur offret.

PS. Lägg märke till ironin i detta inlägg.

Är du en docktor?


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Medlem
Inaktiv

Tryckluft, eller om du törs, dammsuga.

Medlem

Hade samma problem på touchscreenen på min (mitt?) nds häromdan. Fast den kröp bort av sig själv - jävla tur, undrar vad de skulle sagt i affären om jag kommit dit och krävt en ny, pga kryp i maskineriet?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Okej, inget spår av den jäkeln nu. Den har nog kravlat sig vidare får man hoppas.

PS. Beklagar det grova stavfelet. Så går det när man krökar 12 timmar i sträck.

Medlem
Inaktiv
Inaktiv

I-landsproblem..


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Inaktiv

Wow... det var något nytt. och jag har haft tvestjärtar i min toarullar.

Skrivet av illern_man:

Wow... det var något nytt. och jag har haft tvestjärtar i min toarullar.

...haha ..nöp det till lite extra när du körde "wipe- off !"


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Emret:

Några förslag?

Typ markera med muspekaren och sedan delete. Testat?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Eazy:

Vilken bug

lol:D;)


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av illern_man:

Wow... det var något nytt. och jag har haft tvestjärtar i min toarullar.

...haha ..nöp det till lite extra när du körde "wipe- off !"

aa bara sitter vanligt och torkar och blir helt plötsligt stilla……
-Vafan va det? :P:P:P


signatur

デスノート!
The Pure Pwnage

1
Skriv svar