Spel-impulsiv

Medlem
Spel-impulsiv

Jag är vad man kan kalla en väldigt impulsiv människa, iallafall när det kommer till att köpa saker, då är det i 9 fall av 10 ca. 10 sekunders övervägande tills jag står i kassan glad i hågen och med ännu en ny produkt i näven. Sån är min natur, jag kan inte hjälpa det, vet inte om jag hade velat det heller faktiskt. Men jag har iallafall tvingat mig själv till att dra ner till på köpen, främst för att annars jag inte råd att leva, det handlar om prioriteringar alltså!

En plötslig köpvåg slog dock över mig igår när jag äntligen fått ett fast internet att koppla till min Mörka Ögonsten och det bar snabbt in i Playstation Store för att se vad som var nytt/gammalt/billigt/måste-ha. Sagt och gjort och nu sitter jag med både det eminenta Battlefield 1943 och det några gånger mindre eminenta The Punisher: No Mercy. Två spel som jag testade lite snabbt igår och fastnade såklart direkt för det på sina håll frustrerande BF1943, shit vad snabbt man dör!

Utöver dessa två spel så var jag iväg till en ON/OFF här i Uppsala och köpte ett Blue-Tooth Headset också så att jag kan snacka med min storebror samtidigt som vi slaktar japsare/amerikanskis i full fart, teknik är kanon när det funkar!

Nu blir det till att fixa och dona i Steam och fixa tillbaks spelen som jag äger men inte har här, kanske ut och promenera också, vem vet, friheten är min att spendera!

#blogg


signatur
Medlem
Spel-impulsiv

Grattis! BF1943 är grymt kul, köpte det på PSN när det släpptes. Dock kan DICE inte koda för fem öre. chatten bryts konstant och de verkar inte vilja fixa det. Har klagat på deras forum men de väljer att ignorera detta problem. Detta var en bugg som fanns redan i bad company men de är för lata att fixa detta problem. Kommer bojkotta bad company 2 om de inte kan lära sig koda bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hmm, har inte hunnit testa röst-chatten än, micken skulle laddas igår, men låter skumt det där, hoppas det fixas någon gång!


signatur
1
Skriv svar