I'm back! Back in the Uppsala groove!

Medlem
I'm back! Back in the Uppsala groove!

Gött! Internet! MWahahahaha! Hur grott-människan klarade sig utan tillgång till det globala nätverket är bortom min tankeförmåga faktiskt. Kanske inte, men jag måste säga att det är fruktansvärt användbart, speciellt när pengarna inte finns på kontot som du tar ut cashen med. Svårt att handla utan pengar, tro mig.

Jag är utflyttad från Göteborg och numera inflyttad i den härliga och hittills väldigt välkomnande staden Uppsala! Mitt rum är inte det största men jag klagar inte, jag har egen toalett och alla mina saker får plats, så tills vidare så är allt OK-Q8! Grannen bredvid (Eschie tror jag hon stavar det) har varit väldigt hjälpsam med allt och det är faktiskt hennes internet som jag sitter och trycker på just nu, jag får ju självklart inte tillgång till mitt eget förrens jag börjar plugget. Suck.

Nåja, nog om det, klarade Alone in the Dark: Inferno igår och det var många gånger bättre än vad både jag och förmodligen också resten av spelarskaran trodde. Mot slutet så blev det en väldans massa pussel/fällor och jag älskade varje sekund, måhända blev jag lite besviken på själva slutet, men what can you do? Recension kommer förhoppningsvis inom kort, nu får ni ursäkta mig då jag måste kolla vad som hänt i (spel)världen de senaste dagarna...

#blogg


signatur
Medlem
I'm back! Back in the Uppsala groove!

Välkommen till Uppsala!

Medlem

Tackar!


signatur
1
Skriv svar