INternett utan biningstid?

Medlem
INternett utan biningstid?

Finns det en leverantör av bredband minimum 0.2mb som inte har någon biningstid? eller max 1 månad-2... ?

Ska flytta temporärt till en lägenhet men vill inte betala ut för 6-12 månaders :S

/Mats Lundberg


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Är det inte precis det som BBB gör rekam för i TV (med den där hunden)?

[http://www.bredband.com]

Medlem

Dom hade endå 3 månaders uppsägnings tid med ingen bining iofs, fråga om det billigaste duger 02 å spela tex wow på? :S vet inte hur mycke bredbands kraft det kräver


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

WoW funkar till och med via modem. Det är ju inte lika angenämnt som med fet uppkoppling, men det funkar.

Dessutom, ska du hitta en ISP som varken har bindningstid eller uppsägningstid lär du nog få leta länge :>

Medlem
Skrivet av MegaBlaff:

WoW funkar till och med via modem. Det är ju inte lika angenämnt som med fet uppkoppling, men det funkar.

Dessutom, ska du hitta en ISP som varken har bindningstid eller uppsägningstid lär du nog få leta länge :>

Jo det är det jag fruktar :S borde ha det som ett säljar argument, typ boxarna finns alltid på ica som tex comviq contant sen köper man tid tex 24 timmar då får man tanka hur mycke man vill.... det skulle vara drömmen

aja det får nog bli bbb endå... typ beställa sen säga upp direct, efter som det är 2 månader gratis å 3 uppsägning borde man bara få behöva betala för en månad... dvs 300+- för 3 måander :S eller hur? aja tack för förslagen iallafall


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

telia har abbonnemang utan bindningstid, kör själv med ett sådant just nu i väntan på den plannerande fiber som ska dras till fastigheten.

Medlem

Jag kör med tdc.se (jag har deras 28mbit abonemang, enligt deras mätningar ska min anslutning klara 24mbit. Den faktiska hastigheten är c:a 18mbit). De har ingen bindningstid men tre måndaders uppsägningstid.

Bredbandet fungerar alldeles ypperligt och jag är mycket nöjd. Det enda jag spelar är bf2 och jag har inga problem alls i spelet.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Medlem
Skrivet av mad-dog:

telia har abbonnemang utan bindningstid, kör själv med ett sådant just nu i väntan på den plannerande fiber som ska dras till fastigheten.

Säker på att det inte va något erbjudande? för allt jag hittar är bara biningstid nu :S iofs är jag trött å ser inte allt hehe


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

http://www.telia.se/privat/sidtyp03.do?sl=teliase_vnav_intern...

där har du en lista över priserna, som du ser så har du utan bindningstid med i listan. det står även om du vill ha en annan bindningstid än vad som är listad så antingen besök deras butik eller slå 90 200

1
Skriv svar