Medlem
Aion Key

Idag är jag extra glad för jag har en beta key för Aion closed beta (#6)! Spelet ser riktigt bra ut och tror detta kommer slå allt! Ett stort tack till dig Weepings för din tävling. Betan drar igång 14 Augisti om jag minns rätt, hoppas verkligen på att man får testa pvp delen också!

För er som inte vet finns det många trådar här på FZ om Aion i Massiva Onlinespel. Som lite reklam har showerguy börjat blogga också för er som inte vet! Vi är också med och medverkar i FZ's Aion klan, så det är väl bara gå med! Kan tänka mig att Victory har koll på läget. Men hur som helst ska det bli kul att testa Aion betan för andra gången. Kommer också blogga om när jag spelar dag efter dag. Som ni vill ha det med andra ord!

Slutade som level 20 (om gubben är kvar förstås som den troligtvis är) som Assassin. Ångrade att jag valde Assassin nu i efterhand men vad kan man göra. Det blir kanske till att göra en ny character eftersom han verkar väldigt svår spelad... Assassin alltså. Jag började alltså med att göra en "scout" om det är så dom heter, sedan när man har levlat och sådär får man välja vilken inrikting eller vad man ska säga och det var där jag valde Assassin (som jag ångrade).

Men håll er uppdaterade till bloggen, speciellt när betan drar igång för Aion!

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Aion Key

Härlgt med fyrverkerier mitt på ljusa dagen

Inaktiv

Så jävla nice! Riktigt bra.

Släng upp lite bilder också!

Medlem

yo tänkte fråga om du eller någon kan förklara för mig snabbt om Close beta.
Köpte spelet pre-order reg + serial, install etc. Fick mail:

AION (EUROPE) CLOSED BETA INVITATION

You are invited to the Aion (Europe) closed beta. A closed beta is an event open only to a very limited number of participants. NCsoft would like you to be one of the first to experience the incredible world of Aion (Europe).

så den 14 Aug kan jag logga in och testa Aion då? ^^ Eller måste man göra något mera? ^^

Såg på ett Youtube klipp där en kille sa ang. Beta -Pre-order it and thats it! Så väntar bara tills 14 aug


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

1
Skriv svar