Topp 5 halvbra kunskaper

Medlem
Topp 5 halvbra kunskaper

Internet är inte tillbaka. Jag dödar snart den jävel som inte kan utföra ett arbete han är betald att göra. Det blir därför ett inlägg från telefonen eftersom någon har byggt SuperPlay.se på ett sätt att min telefon kan göra snudd på allt obehindrat (det kommer bli fattigt med länkar idag). Tackar vi för.

Dessutom kan jag inte svika tisdagen med allt vad det innebär. Inspirerad av en blivande trummis bjuder casa del Aglet idag på

Topp 5 saker man lärt sig från spel men är glad att man inte försöker använda dagligen

5. Dubbelhopp
Bara viljan finns (eller rätt uppgradering är införskaffad) kan man hoppa dubbelt så långt utan att ens fundera på underlaget. Att hoppa längd borde inte vara så svårt och man undrar vad Klüft gnäller om. Det är en baggis att bättra på vilket världsrekord som helst med knappa 100 %.

4. Självhelande
Så skönt att slippa gå till doktorn alls. Man behöver endast luta sig mot en vägg och inte åsamka sig mer skada för en kort tid så är man på gång igen. Friskare än någonsin.

3. Bilbärgning
Under körkortskursen berättas det hur allvarliga olyckor är för alla inblandade. Förare, fotgängare, fordon och vad skit som kan tänkas var inblandat. Men med de läkande egenskaperna från en sjöstjärna är det tur att även bilen går att återföra på banan med ett enkelt knapptryck. Rättvänd, oskadd och nytvättad.

2. Tidsuppfattning
När arbetsuppgifterna hopar sig, hunden måste matas, huset har fattat eld och man är kissnödig då är det bra med en paus. Allt fryser på obestämd tid och kan återupptas när det passar bättre. Åtta timmars arbetsdag går på en kvart och sen kan man sova. Underbart!

1. Extraliv
Alla vet att man inte dör enstaka gånger. Så länge det finns svampar att knapra på eller mynt att sticka i springor kan man kasta sig ut för vilket stup man vill. Eller bli skjuten otrevligt många gånger.

Och den som inte uppskattar dagens inlägg (gjort med T9) ska jag personligen skicka attackkaniner efter.

#blogg


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv
Topp 5 halvbra kunskaper

#4 ftw.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Grammatiken går inte att klaga på! Ej heller ämnet. Gott så.


signatur

Kittens are for real!

Medlem

Bra lista, men framför allt applåder för att du gjort den med det tumbrytande T9.

1
Skriv svar