Filmen som Gud glömde.

Medlem
Filmen som Gud glömde.

Var nyss på bio och såg på Public Enemies. En film som jag trodde skulle vara epic och cool. Men det man fick var långt ifrån dessa två. Det man fick var något som jag inte skulle ha lagt ut 100kr på. Man undrar hur regissören tänkte på när dom gjorde filmen samt vad dom tänkte på när dom valde sättet på hur dom filmade filmen. Allting kändes som någon 8-åring hade skrivit manuset samt lekt med kameran. Hur kunde Johnny Depp och Christian Bale välja att vara med i en sådan här film? Tackade dom bara ja till den för att dom fick mycket pengar?

Det som räddade filmen lite var en sak som hände i själva biografen då en "gangster" dog och sedan hör man.. "Han ANDAS!" fick mig att skratta till gott. Men efter denna film så ska jag inte gå på bio på ett tag. Har helt tappat intresse för att se på film på en stor bioduk. Det går lika bra att ligga hemma i soffan och se på filmer och ja man kanske får vänta lite längre. Men det är det klart värt. Samt att man då hinner höra från folk om filmen var bra eller inte.

Depp är Cool, men tyvärr så hjälpte inte ens det... Tråkigt

#blogg

Medlem
Filmen som Gud glömde.

smaken är som baken, jag älskade filmen.

Medlem

Är väl jag som har problem med den nya tekniken hur saker och ting ska filmas för att det ska se "på riktigt ut" Bourne har lämnat en för jävlig sjukdom måste jag säga.

Medlem

Problemet med denna filmen var att det var inga riktigt bra scener... inga dåliga heller för den delen men jag väntade hela tiden på ett riktigt schysst rån med en bra biljakt eller nåt. Men det vara lite mjäk hela filmen igenom. Saknades något helt enkelt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Han andades ju för fan! Jag sa ju det i salongen! XD

Medlem

Det som man väntade på i filmen var själva tågrånet som dom pratade om.. men det hände ju aldrig

Hero_Swe: Really?

Medlem

Ja, såg den med systern och hennes pojkvän och man såg klart och tydligt hur han andades och jag var tvungen att säga det ut. Kanske inte samma dag och biosalong som din men men

1
Skriv svar