Army of Twos amerikanska servrar låsta i EU

Robot
Medlem
Army of Twos amerikanska servrar låsta i EU

Tycker att alla online spel borde vara som FFXI, där alla spelar på samma servrar utan problem.

Medlem

EA ni är dålig... Sen är lag varje gång när man spelar online-


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av FZ:

och dels att spelets asiatiska utgåvor inte låter deltagarna beskjuta kroppar.

uhm va?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Inget nytt direkt. Man börjar ju fundera på om man ska skaffa Battlefield: Bad Company eller inte...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

man tröttnar bara mer och mer på EA....

Avstängd

Det är ju förvisso bra, som på TF2, där är det enormt mycket lagg ibland

Medlem

Ja va ska man säga om detta LÖJLIGT......Fast ifs så kan man ju sakna nått sånt på cod 4, finns inge jobbigare än kaxiga amerikanare som sitter å skriker

Medlem

Det är ju bara bra, laggar bara annars.

Inaktiv

jag undrar fortfarande, alla nyheter om detta har varit angående 360versionen, så gäller det bara 360n eller gäller det ps3an också?


signatur

YOU LIE!!!

Inaktiv
Skrivet av Rastapopoul:

jag undrar fortfarande, alla nyheter om detta har varit angående 360versionen, så gäller det bara 360n eller gäller det ps3an också?

blir nog samma för alla är jag ganska säker på.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av FZ:

och dels att spelets asiatiska utgåvor inte låter deltagarna beskjuta kroppar.

uhm va?

Precis min tanke! Snälla FZ, var god att om-formulera denna mening så att man förstår den ordentligt. För så som jag fattar det så kan man inte skjuta på fiender i den asiatiska utgåvan, eller? >_<

Flakmonkey
Skrivet av KrejzY:

Det är ju förvisso bra, som på TF2, där är det enormt mycket lagg ibland

Problemet med lagg i många konsolspel beror i min mening inte på att man kan spela på amerikanska/asiatiska/etc maskiner... utan för att du har sån enoooorm dålig kontroll över vilken du spelar på, samt att matcherna hostas av spelarna själva förstås...

Finns ju exempel på konsolspel där du har en riktig serverbrowser, Warhawk och UT3 tex. Där kan du sortera servers efter ping och en massa andra saker så att du slipper hamna på såna med lagg å annat...

Tycker de borde gå mer åt det hållet faktiskt... Självklart ska de inte ta bort möjligheten till "Quick matches" å annat, men det går ju faktiskt att kombinera sätten

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

EA ni är dålig... Sen är lag varje gång när man spelar online-

uhm... va?

Inaktiv

army of two äger!

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av FZ:

och dels att spelets asiatiska utgåvor inte låter deltagarna beskjuta kroppar.

uhm va?

Skulle tippa att man inte kan skjuta på *döda* kroppar... Annars verkar spelet inte så jäkla hett där borta
"-Oj, där är en fiende
-Snabbt, låt oss kolla på honom tills han tröttnar och loggar ut, då har vi vunnit!
-This game is of the hook!"


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Helt rätt! Skönt att slippa alla störiga jänkare..


signatur

EVGA 680i SLI-Core2Duo E6600-Corsair 2GB Twinx-Gainward 8800GTS 320MB-SoundB X-FI Elite pro-

Medlem

Onödigt .. ja asiaterna kan de jue blockera bort som inte kan skuta på döda kroppar (Why ?)

Men att blockera mycket e bara dumt
Kommer bara bli problem att hitta servar med "Folk" osv ,,,

Och sen så är det väl som alltid .. man väljker server själv ..
Och när man hittat en med bra ping och spelare man gillar så använder man den så fort man kan (Favorit ? )

Sen om man e tvungen att spela och inte har någon bra server att välja på så är det väl bättre an att bara sitta och vä'nta på att man ska få plats på en lr att en ny ska komma upp :S


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Campanjen var ganska rolig - men MP delen är ett skämt! - man hittar aldrig servrar Finns inte äns en Server-Lista.....


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Helt nödvändigt.

Medlem

Det var ju inte så snällt

Medlem

Tråkigt att man inte kan skända liken i asiatiska utgåvan. Superbra spel förövrigt.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Medlem

Det som irriterar mig mest är att jag aldrig lyckats spela klart en hel versus match då någon sticker. Jävla nubs.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

KoP
Medlem

Bara skönt att man slipper lagg, jänkare och asiater som inte e så hype på engelska språket.

Inaktiv

latensproblem skulle enkelt kunna lösas genom att visa server ping i server browsern (om det nu finns en sådan, har inte testat spelet än). i så fall kan man enkelt ignorera de servrar med låg ping.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Skulle tippa att man inte kan skjuta på *döda* kroppar... Annars verkar spelet inte så jäkla hett där borta
"-Oj, där är en fiende
-Snabbt, låt oss kolla på honom tills han tröttnar och loggar ut, då har vi vunnit!
-This game is of the hook!"

ROFL!

1
Skriv svar