Det gör ont att gifta sig

Skägg.
10 Chambers
Det gör ont att gifta sig

Lördagen startade så här, fortsatte så här och slutade som du ser nedan. Det är bara det största blåmärket efter painballarkebuseringen men de andra sitter på platser ni inte vill se. Det är tur att man bara gifter sig en gång...

#blogg


signatur
Medlem
Det gör ont att gifta sig

whine, paintball gör inte ont, det ser bara ut så. första gången jag körde var jag förvånad över att jag ens fick når märke av dom träffarna.

Medlem

Aj fan.... och då pratar jag om giftermålet.

Drygar mig bara... stort grattis.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Ajajaj. Men nu är du iaf härdad inför framtiden.

Gratulerar!

Skägg.
10 Chambers

TruB: oh rly? Jag fick ställa mig på en stubbe fem meter ifrån tio man med nyaladdade bössor, med uppdrag att springa 125 meter och sen tillbaka. Då är man inte så macho längre.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

TruB: oh rly? Jag fick ställa mig på en stubbe fem meter ifrån tio man med nyaladdade bössor, med uppdrag att springa 125 meter och sen tillbaka. Då är man inte så macho längre.

Du pratar med personen som lätt skulle kunna göra det där bara för att bevisa att dom inte kan sikta

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TruB:
Skrivet av spiken:

TruB: oh rly? Jag fick ställa mig på en stubbe fem meter ifrån tio man med nyaladdade bössor, med uppdrag att springa 125 meter och sen tillbaka. Då är man inte så macho längre.

Du pratar med personen som lätt skulle kunna göra det där bara för att bevisa att dom inte kan sikta

Haha, det är du och Chuck Norris då!


signatur
Medlem

haha, grattis el spiko till.. eh giftemålet!

Medlem

No gain, no pain

1
Skriv svar