Förhandsköp GTA 4, få gratis Microsoft Points

Robot
Medlem
Förhandsköp GTA 4, få gratis Microsoft Points

Mn blev lite sugen på erbjudandet faktiskt ^^,


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Inaktiv

deal mellan M$ och Rockstar eller?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Passar bra då Mass Effect DLCn precis släppts.

Inaktiv

Xbox.com fastslår man att den som förhandsköper spelet får gratis Microsoft Points.

Hur kommer det funka då ? om du förhandsbokar GTA 4 i en affär så får du en kod eller nåt som du måste fylla i på nån websida ?

Eller vad menas med förhandsköpa, är inte det samma sak som att boka ett spel ?

Såhär står det på xbox.com.

"Om du förbeställer spelet från utvalda återförsäljare får du 500 Microsoft Points helt GRATIS som bonus"

men det står inget om vilka dom utvalda butikerna är vad jag ser iaf.

http://www.xbox.com/sv-SE/community/news/GTA-pre-order-news-1...

Medlem

Förhandsköpa så betalar du in hela summan direkt.

Inaktiv

Jo, men man vill ju gärna veta vilka dom utvalda butikerna är,
alla lär inte kunna förhandsköpa om det inte är nåt ställe som typ webhallen som är utvald.

Medlem

Får kolla med EB imorrn.. bokat 6 stycken gta4 där..

Inaktiv
Skrivet av Jokkocze:

Får kolla med EB imorrn.. bokat 6 stycken gta4 där..

du har bokat 6 stycken gta 4 ?
hoppas du inte har personlighetsklyvning, för vad ska du med 6 stycken ex till ?

Medlem

Fan och hans moster har redan bokat det här, så beroende på vilka återförsäljare som är bland de få som är utvalda kommer det säkerligen orsaka en ganska stor mängd avbeställningar.

Ska bli spännande att se hur listan ser ut, inom en snar framtid förhoppningsvis.

Medlem

Det är ju sjukt så aggressiva Microsoft är. Ser ut att bli tufft för PS3:an i år igen.

Stackars Sony.

Inaktiv
Skrivet av Gubbtjyv:

Det är ju sjukt så aggressiva Microsoft är. Ser ut att bli tufft för PS3:an i år igen.

Stackars Sony.

äh, det blir nog inte så jobbigt för sony,
ps3an är inte så rackarns dyr längre,
och dom flesta har redan en 360 så eventuella ps3 köpare lär det finnas gott om.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Jokkocze:

Får kolla med EB imorrn.. bokat 6 stycken gta4 där..

du har bokat 6 stycken gta 4 ?
hoppas du inte har personlighetsklyvning, för vad ska du med 6 stycken ex till ?

Har bokat åt polare som inte orkar boka själva

Inaktiv

phwwweeew... då är allting ok då, blev lite orolig för dig

Medlem

MS kör på hårt. jag skulle dra mig för att köpa det bara för att.

Medlem

Får man lite gratis grejer så gnäller man ju inte...Synd bara att man flyttar utomlands i april så man missar spelet:( är svårt å konka med sig ett xbox å tv på flyget:( jaja får spela det när man kommer hem i december hahha får väl försöka blunda å tänka att det inte släppts än haha

Medlem

flytta utomlands över sommaren o komma hem till vintern? ne tack

Medlem

Var kan man beställa Special Edition till ett humant pris i Sverige? Såg att det gick för 90$ i USA vilket är väldigt billigt men tyvärr så finns det fortfarande regionskodning.

Inaktiv

Sitter bara och väntar på notisen där det står säkerhets läckor i MS live och personer har blivit bestulna på sina points. MS e ju bra på att göra tesilar.

Inaktiv

va fan Sony måste steppa upp lite såna här deals nu också.

Medlem

Med tanke på hur mycke Microsoft gör för att få titeln borde Sony reagera lite. Dom sitter bara där och drägglar eller något? Dåligt. Tar hur som helst PS3 verisionen, men fortfarande kasst att det inte görs mycket åt saken.

Medlem

Och om man redan bokat då? Kan man bara gå in på t.ex ebgames o visa upp kvittot elr?

Inaktiv

Håller med artikeln om att poängen knappast gör någon skillnad.

Man köper självklart GTA4 på xbox, eftersom man får ett större spel med DLC (och eftersom fördröjningen berodde på PS3).

Medlem

Jag klarar mig utan

Inaktiv

Och jag som har bokat GTA 4 till ps3,
och så ska man till helgen byta in ps3 an mot en 360..
får se till att få den bokningen ändrad, lol

1
Skriv svar