Aliens: Colonial Marines bjuder på coop

Robot
Inaktiv
Aliens: Colonial Marines bjuder på coop

Whoa... äntligen! länge längtat efter ett Alien spel med co-op.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Riktigt häftigt, finns ju inget bättre än COOP och moddarna till AVP2 fungerade inte särskilt bra.

Medlem

Det här spelet är nog det spel som jag ser mest fram emot just nu. Har längtat efter ett riktigt Alien-spel sedan AVP 2(spelet) och det här ser ut att bli så jävla grymt.

Medlem

Har längtat efter ett nytt Alien spel sen AVP2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Lär sakna att spela som alien dock


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Ser onekligen intressant ut.

Medlem
Medlem

Gillar inte att allt ser ut som i filmen.
Man vill ju inte spela filmen - eller?

Medlem

Vill ha... JAG vill ha... Ge mig.... Nuu NUUU...

Inaktiv
Skrivet av Boulund:

Gillar inte att allt ser ut som i filmen.
Man vill ju inte spela filmen - eller?

Jag gör!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Sexigt, börja snickra på AvP 3 nu, jag vill jaga värdigt villebråd och smyga mig på folk igen!

Medlem

Bilderna ser ju riktigt lovande ut, man lär väl göra i byxan om en facehugger flyger i ansiktet på en plötsligt

Medlem
Medlem

Härligt att meja ner Aliens med en kompis

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Bilderna ser ju riktigt lovande ut, man lär väl göra i byxan om en facehugger flyger i ansiktet på en plötsligt

Då vill jag passa på att rekomendera Pampers för vuxna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Då vill jag passa på att rekomendera Pampers för vuxna.

Använder du det dagligen?

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Har längtat efter ett riktigt Alien-spel sedan AVP 2

Och jag har letat efter ett _riktigt_ Alien-spel sen AVP1

Medlem

Omg, ge mig nuuuuuu!

Medlem

Det här har man missat. Hur gick det till

Coolt i.a.f.

Medlem

Helt klart ett av de mer intressanta spelen just nu.

omg omg ge mig nu jösses detta kommer ju rocka så att sidfläsket svettas


signatur
Medlem

Hmm... snygga bilder. Men de verkar vara behandlade en hel del i photoshop?? Jaja.. blir nog bra hur som helst.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Nice! Coop är bäst, och anledning till att jag köpte en konsol. Nu får man bara hoppas på att det är i splitscreen. Lirar man coop över online så tappas charmen med det.


signatur
Medlem

Efter tredje filmen? O_o Men då är det väl inget skepp mot slutet,

Hon dör ju till och med!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Ja bilderna lät sig smaka gott iallafall

Medlem
Skrivet av Boulund:

Gillar inte att allt ser ut som i filmen.
Man vill ju inte spela filmen - eller?

Nej men gud vad tråkigt att det ska likadant ut som i filmen! Varför inte leta efter ripleys skepp på en helt annan planet? Herregud...

Skrivet av WildThing:

Efter tredje filmen? O_o Men då är det väl inget skepp mot slutet, Hon dör ju till och med!

Korrekt, förmodligen menar dem 2:an vilket även är, enligt mej, en av de bästa actionfilmerna någonsin!

Bilderna är nog lite fixad ja, ibland är det liksom fokus på vissa ställen. Däremot var det väldigt snygg ljus/skuggat såvida inte det är fifflat med.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

kände hur sugen jag vart på att sitta på mini LAN med det här o.O

Medlem

shiit ett spel som jag helt missat.. som dessutom ser hur jäkla grymmt ut som helst Vill ha !


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Gött ,
Spela som aliens ruinerar bara spel upplevelsen eftersom de är så svårt att skapa atmosfär enligt mig, dessutom tyvärr gäller det även för COOP... missförstå inte jag älskar coop men ett sådant här spel skall vara SCRIPTAT med mkt hämska events etc, och har man COOP brukar sådant få ta mkt stryk... dessutom om nätkoden är kass ruinerar de precis allt eller om man inte får synkade cutscenes.

Pray to God att dem gör coop lika bra som EPIC gjorde de i GOW.

12
Skriv svar