Battlefield Heroes

Robot
Battlefield Heroes

Man kan knappast beskylla Dice för att sakna humor. När trailern drar igång, med dess fejkade intro, suckar de församlade journalisterna ljudligt. I ungefär 30 sekunder tror vi att vi kommer att få se ännu ett Medal of Honor-derivat.


Medlem
En första titt på Battlefield Heroes

ok detta gillar vi

Medlem

Jippe reklam... 20-30 sekunder. Tror ni att reklamsnuttarna innehåller en hel del humor också?
det är väl nästan att föredra då spelet i sig betonar humor före realism.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Ser väldigt bra ut för att vara gratis, blir att testa iaf.

Medlem

Blir nog kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kul att dom gör ett gratislir, sånt gillar vi!
Kommer nog finnas väldigt många som kommer ta spelet för seriöst dock tror jag, och ska hålla på och campa osv :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Medlem

Känns som att detta spel kommer ha den härliga Codename Eagle känslan i sig hoppas hoppas!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

fan va ja längtar ser klockrent ut

Medlem

Angående delen för betalning, kollade lite på trailern när de visade hemsidan och att man skulle trycka på "play now" såg en spalt där det stod "item shop" det kan ju vara det....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

"Gratis är gott!"


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Greger: Tja.. Campa när tiden bara är 5-15min känns väl lite sådär, men klart att vissa tar det seriösare än andra. Så är det väl i alla spel?

Medlem

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och föräkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

Ska väl stå Försäkrar?

Medlem

verkar ju helt klart vääääääldigt intressant


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Redaktör
Skrivet av Deragorn:

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och föräkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

Ska väl stå Försäkrar?

Hoppsan, den missade jag - tack. Men det ska stå "försäkrar", inte "Försäkrar".


signatur

Hoppas bara att det finns någon typ av djup i spelet och att den enkla grafiken betyder att de lagt fokus på att polera gameplay.
Risken finns ju att projektet har löjligt liten budget (= få utvecklare och lite tid) och att de tänker "skit samma om det är genomtänkt och roligt i längden, vi gör ju ändå ett spel som är gratis"

Jag gillade trailern gravallvarligt i början, man tänkte typ "åh nej medal of honor igen".....lol tji fick man


signatur
Inaktiv
Citat:

Det är en ljus, luftig, medelhavsinspirerad affär med en liten by som central punkt.

Måste vara en enorm affär om det finns en by mitt i den. Eller kan den här meningen betyda ngt annat (lite för trött för att orka tänka efter).

IAF... Det här spelet kan nog vara väldigt kul att fördriva några timmar med.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv

Längtar fan redan nu tills det släpps ut.
Gillar idén med tecknade figurer men tyckte nog att det liknar lite för mycket TF2

Medlem

gillar sånahära spel kan bli kul:)
synd bara för alla som är grafik kåta: ()


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Bara man kan få betala lite eller cracka bort reklamen kommer jag nog testa det.
Vissa är trots allt allergiska mot reklam och betalar gärna för sig istället för att bli påtvingad smörja.

Inaktiv

Störtskön trailer

Medlem
Skrivet av Greger:

Kul att dom gör ett gratislir, sånt gillar vi!
Kommer nog finnas väldigt många som kommer ta spelet för seriöst dock tror jag, och ska hålla på och campa osv :/

Du skriver det här som om det vore något som inte alltid förekommer i denna typ av spel?

*Edit*

Skrivet av Urkalak:
Citat:

Det är en ljus, luftig, medelhavsinspirerad affär med en liten by som central punkt.

Måste vara en enorm affär om det finns en by mitt i den. Eller kan den här meningen betyda ngt annat (lite för trött för att orka tänka efter).

IAF... Det här spelet kan nog vara väldigt kul att fördriva några timmar med.

Du vet att ordet affär behöver inte syfta på just den konkreta betydelsen som du tänker på va?

Anyways, spelet verkar bli nice. Undrar hur mkt man klarar av att skjuta ner folk när man sitter på en flygplansvinge med sitt gevär dock

Medlem

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och försäkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

de 'trogna fansen' försvann nog när de insåg att bf2 aldrig skulle fixas till (eller de inte redan försvunnit pga det dåliga patchandet av bf42)

Medlem
Skrivet av Katana:

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och försäkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

de 'trogna fansen' försvann nog när de insåg att bf2 aldrig skulle fixas till (eller de inte redan försvunnit pga det dåliga patchandet av bf42)

Wth Bf1942 har väl inget dåligt patchande.

Medlem

äh, 20-30 sekunders reklam gör inget.
dels för att spelet är gratis att spela och dels för att man kan göra något annat under dom 30 sekundrarna. jag brukar spela lite gitarr när spel laddar o håller på.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av Katana:

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och försäkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

de 'trogna fansen' försvann nog när de insåg att bf2 aldrig skulle fixas till (eller de inte redan försvunnit pga det dåliga patchandet av bf42)

Wth Bf1942 har väl inget dåligt patchande.

du kan inte ha spelat så seriöst om du säger sådär

Medlem

Okej, verkar inte så illa som jag tyckt förut

Medlem

Jag tycker grafiken är fin.
Ska testa detta när det kommer


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av Katana:

"Dice vet mycket väl att man riskerar att skrämma bort de trogna fansen med de här förändringarna och försäkrar att kontrollsystemet kommer att kännas igen."

de 'trogna fansen' försvann nog när de insåg att bf2 aldrig skulle fixas till (eller de inte redan försvunnit pga det dåliga patchandet av bf42)

Wth Bf1942 har väl inget dåligt patchande.

Finns fortfarande buggar kvar från som folk klagat på sen första versionen.

12
Skriv svar