Battlefield Heroes

Medlem

Det vore roligt om det kom en Linux klient till det spelet
Det ser ju skoj ut.

Medlem

bara jag som tycker det är väldigt likt Team Fortress 2?

Medlem

får hoppas det blir fartfyllt och roligt. låter nästan som det skulle vara web-baserat, tryck play now. yeah right. GL

lite tråkigt dock det här med att detta inte är FPS.
Vad kommer härnäst ?
Skall de ta bort crosshair ? Lägga till auto-aim ?

Hela tanken med att man kommer kunna köpa sig till sina skills som jag förstår Dice räknar med dra in en del av pengarna kommer säkert stöta på motstånd och tjafs från vissa.

kan säkert bli bra och kommer att testas sen men räknar med att det släpps 6-12 månader efter vad de sätter som mål, TF2 har ändå mkt splatter och blod på ett roligt sätt, men Dice älskar sina raggdols som studsar och sprattlar med armarna upp i luften efter de dött. lite synd. får hoppas de ändrar sig på den punkten. gör blodet rosa då och få tarmarna se ut som regnbågar och lemmar förvandlas till blommor

Editerat av admin: Tänk på ditt språkbruk i framtiden tack. /the_maxx

Medlem

Haha, störtskön trailer måste jag säga. Spelet ser verkligen tilltalande ut. Gillar den grafiska designen, samt att det verkar vara riktigt flyt i allt.

Blir att testa då det kommer!

Värst vad du var negativ då g4bb3h. Så tråkigt att se folk vara så konservativa och negativa till något som verkar vara ett riktigt roligt och intressant spel.

Medlem

Det bästa i hela trailer tycker jag var den fina kängan till TPB... "You don´t download it on Bittorrent"
Om vi slår upp illegal fildelning i framtiden kommer det garanterat visas en bild på TPB logon...

I övrigt verkar det bli ett spel helt i min humor. Kommer definitivt att köras här hemma. Kanske är startgropen för lilltösen att bli en ny fraggel.....

Inaktiv

hahah ser ganska komiskt ut!

Medlem

jag gillar att man kan rolla när man har en kompis sittandes på vingen

Medlem

Detta kommer nog att bli skit bra Det roligaste med bf spelen är ju att leka, och nu ska man typ göra det jämt. Fy fan va bra, och för er som grinar om 20 - 30 sekunders reklam. Snälla snälla spela inte spelet för det är just sådana som er som jag avskyr.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

"Om Dice lyckas bevara den roliga multiplayerupplevelsen från Battlefield-serien och inte förenklar det allt för mycket så har de all chans i världen att lyckas."

Då undrar jag hur man förenklar den enklaste spelform? Ta en flagga där... ta en flagga där... ta en flagga där... Bara en eller två flaggor/map kanske? Då kanske det tilll och med kunde bli skojigt, nej vänta det spelet finns ju redan "capture the flag"


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av Arto:

Bara man kan få betala lite eller cracka bort reklamen kommer jag nog testa det.
Vissa är trots allt allergiska mot reklam och betalar gärna för sig istället för att bli påtvingad smörja.

Håller med, försökte spela far-cry med reklam när de släppte det gratis och det var ingen trevlig upplevelse. Reklam kunde vara ok om de körde den medan banan laddas men inte annars. Vill ju inte sitta o vänta på att nån reklam som ska visas klart.

Inaktiv

verkar skoj


signatur

(V)Ò_ô(V)

Medlem
Skrivet av djchester:
Skrivet av Arto:

Bara man kan få betala lite eller cracka bort reklamen kommer jag nog testa det.
Vissa är trots allt allergiska mot reklam och betalar gärna för sig istället för att bli påtvingad smörja.

Håller med, försökte spela far-cry med reklam när de släppte det gratis och det var ingen trevlig upplevelse. Reklam kunde vara ok om de körde den medan banan laddas men inte annars. Vill ju inte sitta o vänta på att nån reklam som ska visas klart.

De kan ju inte ha reklam mitt under spelet. När man startar det får ju räcka. Hur kul blir det om man lirar exempel F.E.A.R och under laddningen mellan banorna dyker ICA-Stig upp på skärmen!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hahaha, det skulle vara en rolig upplevelse, ICA-Stig!

Om DICE lägger in reklamen rätt skulle det nog inte vara så stora problem, t.e.x. under laddningen av kartorna som tar sådan lång tid. Får hoppas att det inte kommer störa för mycket, för detta är något man säkert kommer att bli mycket irriterad på om reklamen är placerad fel.
Tycker att spelet inte borde vara gratis. Tror det skulle vara bättre om utvecklarna lade mer energi till att göra spelet bättre och sen sälja det till fullpris utan reklam. Misstänker att spelet inte kommer att vara så djupt p.g.a. det. Är lite smått irriterad nu då jag verkligen längtat efter denna typen av spel, med mysig humor och grafik och dessutom roligt. Undrar lite över varför det utvecklas så lite roliga mysiga humorspel (alá Hogs of war, World of Padman m.m)?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Är lite smått irriterad nu då jag verkligen längtat efter denna typen av spel, med mysig humor och grafik och dessutom roligt. Undrar lite över varför det utvecklas så lite roliga mysiga humorspel (alá Hogs of war, World of Padman m.m)?

Du har väl spelat tf2 hoppas jag? Annars är det dags att börja.

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Tror det skulle vara bättre om utvecklarna lade mer energi till att göra spelet bättre och sen sälja det till fullpris utan reklam. Misstänker att spelet inte kommer att vara så djupt p.g.a. det. Är lite smått irriterad nu då jag verkligen längtat efter denna typen av spel, med mysig humor och grafik och dessutom roligt.

Hur orkar du sitta och bli irriterad över något du tror? Är det inte bättre att tänka positivt och iaf vara glad medan man väntar?

Medlem

Shit! TF2 har jag missat totalt. Trodde att detta var typ CS liknande, så jag har totalt ignorerat detta. Hur som helst är jag ledsen för att ha varit lite negativ, men det är svårt att undvika, kanske för att jag börjar bli sur och gammal.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Älskar spel där man ska sitta nöta och lvla upp sin gubbe och få fett jävla rank, så att man ska kunna bevisa att man är verkligen sämst men har mest tid på sin sida.

För synd när nu detta spelet kunde vart så mycket bättre(skriver bara vad jag tror det blir av spelet), om man bara tänker efter och får spelet att bara vara ens likna ett fint fps spel i BF 42 anda.

Där skulle klanspelandet och Dice få upp sig allt direkt efter dessa random spel som kom efter BF 42, sen påvägen kan man dissa EA när det är ändå pågång.

lwf
Medlem

Hur har de tänkt att fixa så att man slipper bli killed repetedly by cheaters that simply create a new player every time they get busted?

Den så kallade humorn tycker jag inte vi skall tala om, trailern var allt väldigt ansträngd och krystad. Hoppas på att den färdiga produkten ändå blir bra, en kombination av Team Fortress 2 och Battlefield låter helt klart intressant.

Medlem

Hahaha, galet underhållande trailer iallafall.

Medlem

Lol, cykeltävling, klockrent.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Royal Army = britter? Hur står det till med allmänbildningen hos skribenten? Stjärnor på en Sherman-tank borde signalera USA, särskilt i gamer-kretsar...

Inaktiv
Skrivet av Adestro:

Royal Army = britter? Hur står det till med allmänbildningen hos skribenten? Stjärnor på en Sherman-tank borde signalera USA, särskilt i gamer-kretsar...

britterna använde sig av Lend-lease med USA. Vilket betyder att USA lånade ut vapen, tanks o annat smått o gott till britterna o därav stjärnan

Sound interesting.......


signatur

"Bättre sent än aldrig"

sounds*


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

aha! fått tag i en betanyckel! ska testas ikväll! ska nog bli kul

12
Skriv svar