Philips HP890 VS HP895

Inaktiv
Philips HP890 VS HP895

Hejsan

Jag behöver tips här ja efter att kabelfanskapet gick sönder på mina philis sbc hp890 så funderar jag på att köpa nya hörlurar jag har blivit rekomenderad några andra märken men vill stanna hos philips trogen som jag är men ialla fall..någon här som äger ett par philips hp895 hörlurar och som kan komma med synpunkter just angående hp895 då det uppföljaren ifrån hp890:)

Inaktiv

895 har främst en bättre konstruktion på huvudbygeln. men, varför skaffar du inte bara en ny kabel?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Jo men underligt att designen är helt annorlunda om man ska jämföra med hp890 men men tja om det vore så enkelt att inskaffa sig en ny kabel någon som har tips isåfall vart man ska vänta sig det är ju en 3.5mm i ena ändan och ca 2,55 mm i andra ändan.

Vila i frid

Flyttad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

antingen löder man en själv, eller så frågar man där man köpte den. eller på något vettigt ställe som säljer sådana philipslurar.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Kan bara säga att jag har haft 3par HP890 och alla har gått sönder i bygeln...=/ en polare har hp895 och de känns mycket mer "stadiga" ellr vad man ska säga i konstruktionen

1
Skriv svar