Super PLAY #162 har gått guld

Medlem
Super PLAY #162 har gått guld

En tidning blir till.

Japp! Igår skickade vi Super PLAY #162 (augusti) till tryck. Det har varit skitkul att slänga ihop numret i fråga. Här kan du se en liten teaser på hur numret ser ut. Bilden är från tryckeriets förhandsvisning av sidorna som vi skickat in i PDF-format. Jag älskar att se hur tidningen växer fram här. Man får en helt annan känsla för helheten än när man bara sitter med en hög pappersutskrifter på skrivbordet.

Pluspoäng till den som kan säga vem gubben som fastnat med handen är.

<em>Tidningen är ute i butik 13 augusti.</em>

#blogg


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv
Super PLAY #162 har gått guld

Pluspoäng till den som kan se vilka sidor som är 26-27.

Medlem

Ja ja! Det är sidorna med en gubbe som sitter fast.


signatur

Vincere vel mori.

Mera uppslag som bara är bilder... woopie vad glad man blir

Till handen som sitter fast gissar jag på någon från Professor Laytons nya spel.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Wohoo! The Dig!


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Medlem

Zetta:
Vi har å andra sidan klämt in typ 30 000 tecken Lucasarts på 4 sidor, så det kanske går på ett ut?


signatur

Vincere vel mori.

Inaktiv

Du menar att ha 30 000 tecken på 4 sidor ska jämnas ut med 2 sidor som enbart är en bild?

Upp till er

Medan du ändå är på tråden. När ska ni skaffa MODs och göra något åt hemsidan som ni lovat i jag vet inte hur länge?


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Zetta:
Ja, med tanke på att en vanlig sida text brukar vara bara 3 000 tecken. Om det nu är så att du känner dig lurad på "äkta innehåll", alltså mängd text?

Och: som du kanske, kanske inte, vet så är jag bara vikarieman. Jag har ingen insyn i forumverksamheten, egentligen. Skulle tro att Jocke vet. Men alla har ju varit på semester nu, så det kanske det är därför det varit tyst.


signatur

Vincere vel mori.

Medlem

själv har man inte fått #161 än :/


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Jag känner mig inte lurad på "äkta innehåll". Bara reflekterade över det som visades och sades.

Vikarieman som sitter på redaktionen borde kunna ordna det som inte redaktionsmedlemmarna orkar för att få pluspoäng hos alla forumiter.

Semester, den har vi hört förr, den användes förra året. Det skulle tas tag i problematiken då. Det hände inget.

Du kan ju fråga Jocke och de andra då de kommer tillbaka om de vill att en massa PC Gamer och FZ MODs kommer hit och låser trådar. Oss forumiter verkar de inte lyssna på, hade vi haft MODs för länge sedan.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

1
Skriv svar