Fokus på brev och paket!

Medlem
Fokus på brev och paket!

För några år sedan bad posten om ursäkt för sin vansinniga, pengaslösande satsning på en "folkportal" på nätet, genomförd helt utan stil, finess och känsla för vad "folket" faktiskt ville ha. De sade att det skulle omprioritera, att de skulle "fokusera på brev och paket" som de så vackert uttryckte det. Och som vanligt visar det sig att de fokuserar på detta område med samma effektivitet som allt annat, d v s <b>ingen alls</b>.

Denna vecka har varit rätt så lugnt, postmässigt. <b>Ett DS-spel har försvunnit</b> på vägen, sånt som händer mest varje vecka. Någon postanställd måste sitta med <b>ett rätt stort spelbibliotek</b> vid det här laget, som Super PLAY har betalat för. Och idag fick jag kuvertet ovan, som visserligen hade kvar det mesta av innehållet men som ändå pinsamt uppenbart hade öppnats hos posten. Ska man verkligen behöva buda allt som är värt mer än ett A4-ark för att det inte ska bli stulet? Finns det inte kameror i postsorteringen som ska hindra sådant här? Borde jag skriva en upprörd insändare eller bara åka ut och bränna ner den satans postterminalen? Det lär ju inte komma fram <u>färre</u> spel till/från oss om jag gör det, menar jag...

#blogg

Inaktiv
Fokus på brev och paket!

ring posten och klaga? man borde väl kunna få tag på någon och fråga varför brevet är öppnat. inte bara är det otrevligt för er men olagligt i sig att öppna andras brev, oavsett om man stjäl nåt eller inte. vore intressant att veta vad man får för svar i alla fall, om man pratar med dem direkt.


signatur
Medlem

Reklamera -> polisanmäl -> bränn.

Låter vettigt i mina öron >.<


signatur

- Ät mig levande.

1
Skriv svar