Medlem
Ericsson W810

Köpte en sådan lur för ett par dagar sedan då den hade de features jag efterfrågar, främst inbyggd mp3spelare. Hursomhelst har jag ett litet problem och skulle vilja veta om fler märkt av detta. När jag kör igång en låt på låg volym hör jag ett svagt susande i bakgrunden. Även om jag sänker volymen helt eller pausar låten hörs detta missljud. Någon annan som har uppmärksammat detta?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Nope kan inte minnas att jag hört några sådanna ljud.

Har bytt min mobil en gång iofs då lät ljudet förjävligt... men det var typ hela enheten som var kass... dålig mottagning dåliga bilder osv.

Men med den nya har jag inte upptäckt några missljud eller kostigheter.

Provade det du sa... och jag kan antyda ett litet brus när jag sänker ljudet så mycket det går (det vill säga inget ljud alls), ett svagt brus som jag verkligen får kämpa för att höra. Iaf med datorernas närhet (hyfsatt tysta datorer).


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Medlem

har du uppdaterat till senaste firmware? Det kanske hjälper.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar