Com Hem 10 Gigabit/s

Inaktiv
Com Hem 10 Gigabit/s

http://www.comhem.se/publik/www/portal/all?_nfpb=true&_pageLa...

Nån som vet vad internet hastigheten blir?.

Medlem

Blir ingen förändring vad jag kan se. De försöker väl tillgodose de som redan har abonnemang och dessutom utveckla tjänster som kräver större bandbredd.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

URK
Medlem

det jag vet är att de ska ge sinna kunder100mbit/s och upp så går ryktet på 10mbit. de har gjort redan en massa med testar på det i skåne. samt resten av svergie har de tänkt öka hastigheten på hösten.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

100/10 och 24/8 kommer de bli som de ser ut nu.

Medlem

Det låter ju trevligt ... men just nu är jag så sur på comhem och funderar på att byta till annan isp "igen". Rätt som det är förlorar man ip adress och blir utan internet i 5min - flera timmar.
Tur att man inte spelar spel som wow längre då skulle jag vara ännu mer sur på dem.

MFC
Medlem

Tja.. om Comhem kan kalla 128kbps för Bredband.. jag gissar 24mbps .. då är dom i nivå med BBBs adsl iaf och DET är ju trots allt bredband om man ska vara petig


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar