Zerg presenteras i ny StarCraft II-teaser

Robot
Medlem
Zerg presenteras i ny StarCraft II-teaser

Alltid bra när en främmande, skrämmande ras från rymdens mörkaste hörn kan prata engelska.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Rösten påminner mig om Sagan om Ringen på något sätt...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Alltid bra när en främmande, skrämmande ras från rymdens mörkaste hörn kan prata engelska.

Ja det skulle ju vara konstigt om Kerrigan glömde sitt modersmål bara för att hon muterats.

Avstängd

Äsch! Jag ville ju se Kerrigan.

Medlem

Är det någon som vet om man behöver ha spelat igenom ettan för att fatta detta? Har bara kört mot bottar ett par gånger...var inte så skoj! Men om man nu kanske ska lana detta någon gång.


signatur

Jag äger.

Medlem

Detta såg jag hos gametrailers och jag är så överlycklig! Blir att boka snart! Zerg är mina favoriter! MUMMA!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Alltid bra när en främmande, skrämmande ras från rymdens mörkaste hörn kan prata engelska.

Ja men hon var människa.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Jag antar att det är Kerrigans röst. Jag gillar den inte, tycker mig minnas att den var mer "hotfull" än sådär - det låter mer som en matriarch eller dylikt från Warcraft. Jag kan ju minnas lite fel förstås. Spelet kommer ju heller inte att falla på den heller

Det lilla som visas ser väl bra ut annars.

Medlem
Skrivet av JonatanJJ:

Är det någon som vet om man behöver ha spelat igenom ettan för att fatta detta? Har bara kört mot bottar ett par gånger...var inte så skoj! Men om man nu kanske ska lana detta någon gång.

Om man vill fatta storyn kanske annars nej.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Medlem
Medlem

zerg <3 .. dom nya ultraliskerna är bara så coola (om det är nu dom) ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

detta ser tråkigt ut, men eftersom det är en blizzard title måste man skaffa det ändå - för deras spel brukar vara bra.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Visste inte att insekter kunde prata.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jäävlar.. Zerg.. Paah.. StarCraft..
Fick sånt sug att spela det nu, när jag såg protoss Nexusen.. Vet inte varför just då, anyhoo!

Zerg är juh underbara, ser fram emot det här massoor ^^

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Alltid bra när en främmande, skrämmande ras från rymdens mörkaste hörn kan prata engelska.

Spela 1:an först och försök förstå sen .. ; p

Medlem

är det bara jag som tycker att zerg var coolare i första starcraft


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Medlem

bara testat starcraft....var inget för mig...men måste ju pröva spela det här lite iaf XD

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Jag antar att det är Kerrigans röst. Jag gillar den inte, tycker mig minnas att den var mer "hotfull" än sådär - det låter mer som en matriarch eller dylikt från Warcraft. Jag kan ju minnas lite fel förstås. Spelet kommer ju heller inte att falla på den heller

Det lilla som visas ser väl bra ut annars.

Håller med. Spelet ser ut att bli kanon, men röstarbetet i den här filmen var då inget vidare.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ser ut som en upphottad version av WC3 med nya modeller

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av peak_performance:

Jag antar att det är Kerrigans röst. Jag gillar den inte, tycker mig minnas att den var mer "hotfull" än sådär - det låter mer som en matriarch eller dylikt från Warcraft. Jag kan ju minnas lite fel förstås. Spelet kommer ju heller inte att falla på den heller

Det lilla som visas ser väl bra ut annars.

Håller med. Spelet ser ut att bli kanon, men röstarbetet i den här filmen var då inget vidare.

Håller också med, hon låter bara som en dålig röstskådespelare. Om det är Kerrigan så är det synd, originalrösten var bra...

Medlem
Skrivet av Hannu87:

bara testat starcraft....var inget för mig...men måste ju pröva spela det här lite iaf XD

Det är ju precis samma spel bara nyare.. varför skulle du gilla det denna gång?

Dessutom är ju single player helt beroende av att du spelat Ettan+Expansion för att fatta något.

Medlem

Äh! Det var mycket värre voice-over i första Diablo.

Medlem

Någon annan än jag som lade märke till att Collosuses tydligen har fått sin singlebeam laser utbytt mot en multibeam burst laser?

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Ser ut som en upphottad version av WC3 med nya modeller

De första trailerna som släpptes såg verkligen ut som WC3 in space, men det ser ut att ha ändrats till det bättre nu, mindre wc3.

För alla som inte spelat ettan, gör det. En av de bättre spelen jag någonsin kört. Kanske står sig rätt slött emot dagens raffiga styrningar och grafik iofs. Ni kids och era Geforce 8800 GTS

Medlem

Det är samma person som gör rösten till kerrigan i 2an.

Inaktiv

Verkar som Blizzard fastnat i bombastiska facket nu. Jag tror spelet blir ett mycket bra rts, men teasern hade lite Uwe Boll kvalite på manuset.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Äsch! Jag ville ju se Kerrigan.

Om du kollar noga så är hon med i videon.
Det är hon, på slutet. (Märk hår och "vingar")

Lite 'fulare' än SC 1 >-<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

123
Skriv svar