StarCraft II-film går igenom Terrans

Robot
Medlem
StarCraft II-film går igenom Terrans

härligt, kanske kommer de nya zerg vidoesarna snart också

Inaktiv

rykande och rykande, den har funnit ute ett tag


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

hehe typ ett halvår gammal men endå , posa zerg nyheterna istället!

Inaktiv

Bara jag som såg att Thor och Ghost:en hade samma porträtt?


signatur

I am become Death, the destroyer of worlds.
- J. Robert Oppenheimer, the Trinity Tests.

Medlem

Så vitt jag såg det så var det typ bara Marines som had ett eget porträtt. Det har nog inte hunnit göra alla ännu. Och filmen är ju inte så värst ny, så det kanske är därför också.

Medlem

Det är något spec med att lira människor i Starcraft och vinna ett stort slag över de onda utomjordlingarna

Medlem

något som jag undrar eftersom jag aldrigs pelat sc, kommer dte vaar någon limit gränns på hur många gubbar man kan ha? för det suger

Medlem
Skrivet av xarl:

något som jag undrar eftersom jag aldrigs pelat sc, kommer dte vaar någon limit gränns på hur många gubbar man kan ha? för det suger

i starcraft och broodwar låg det på 200 units och det blev ganska stora slag ..ser ut som sc2 kommer ha ännu högre gräns speciellt om man ser på zerg filmerna


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Strunta i detta.. gör wc4 istället


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Strunta i detta.. gör wc4 istället

Tyst med dig! :evil:

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

hehe typ ett halvår gammal men endå

Japp inte helt nytt, från 13:e sept 07.
http://www.starcraft2.com/movies.xml

Antar att det poppar upp en Zerg gameplay trailer så småningom.

Medlem

I SC så var det max 200 ja men det betyder inte att man går runt med 200 units eftersom t ex en battlecruiser (det största terran skeppet) tog 8 units i sc. Man vill ju inte dra runt med 200 marines haha! Dessutom fick det bara plats 12 i varje grupp så att attackera med 200 pers är då svårt om man inte har typ 3 tangentbord. Eftersom iaf jag grupperar min dudes:) Ser ut som att dom har utökat hur många det kan vara i varje grupp och det uppskattas ju!

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Strunta i detta.. gör wc4 istället

Medlem

Dinskugga vad jag läst ska unit limit vara ungefär samma i SC2. Men man kommer ändå ha mer att göra än i SC1 enligt en intervju jag läste nånstans. Samt att man nu kan markera hur många enheter man vill, detta kan dock ändras om det visar sig obalanserat.

Dock har ju en hel del från denna filmen ändrats vad jag förstått efter att ha läst på lite.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av floube:
Skrivet av Tpiom:

Strunta i detta.. gör wc4 istället

Diablo 3 då?


signatur

Nämen!

Inaktiv

Starcraft gillar vi Ska bli intressant att se vad 2'an har att leverera

Medlem

Ser ut att den är nära release ....

Medlem

Men den här filmen har legat uppe på starcraft2.com i flera månader nu, vad håller ni på med fz?
Zerg-demonstrationsfilmen släpptes idag i hög kvalitet på engelska men ni väljer att länka oss till den här gamla filmen, jag trodde det vare ni som skulle vara proffsen på att ha koll på spel.

Skrivet av xarl:

kommer dte vaar någon limit gränns på hur många gubbar man kan ha? för det suger

Att bygga oändligt många gubbar är kul att göra på skoj (typ två-tre matcher innan man tröttnar. ), men om man spelar multiplayer på allvar och känner att 200-gränsen är fruktansvärt påträngande så har man missupfattat vad spelet går ut på.

Medlem

Trodde att jag skulle få se nåt nytt men så var filmen flera månader gammal. Bah.

Inaktiv

Filmen är gammal men det ser grymmt bra ut! Ett solklart köp för mig.

Medlem

Det ända jag tänkte på när jag såg filmen var Command & Conquer-serien, enheterna och dess egenskapper var alldeles för lika

Medlem

Jag skaffade faktiskt aldrig första SC, men jag kommer vara nog så sugen att skaffa detta.

Hoppas det släpps under sommar eller jul så mina studier inte blir -för- lidande

1
Skriv svar