World Of Warcraft Wrath Of The Lich King!

Medlem
World Of Warcraft Wrath Of The Lich King!

Jag såg på www.gameshop.se att World Of Warcraft Wrath Of The Lich King kommer att levereras den 29 Maj 2008 om man beställer det på Gameshop så det släpps nog nån gång i maj

Medlem

Nej, ingen vet när det släpps.

Medlem

Alla datum fram till och med det att Blizzard går ut med när det ska släppas är bara rena chansningar.
Och än så länge har de inte gått ut med något.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Tvivlar på det datumet. Blizzard brukar ta tid på sig men i min mening är det bra för när dom väl släpper nåt är det inte heller fullt i buggar.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Skulle tro att det kommer nån gång i höst. Alla butiker går ut med datum för att få fler bokningar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Silenz:

Tvivlar på det datumet. Blizzard brukar ta tid på sig men i min mening är det bra för när dom väl släpper nåt är det inte heller fullt i buggar.

Förutom wow då
Tog år innan många buggar som fanns redan i betan blev fixade.

Medlem

Kommer nog inte förrän frampåt jul, iaf hoppas jag att det dröjer såpass så jag hinner levla upp mina alts till 70


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Man ska aldrig gå efter vad en affär säger. Så länge det inte står här på FZs nyhetssida, MMORPG eller den officiella så gäller det inte.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Såg en tråd med en "officiell" gissning på efter oktober, vilket jag personligen tror är ganska rimligt. Blizzard är ju förseningarnas mästare, titta bara på BC och större patcher.

Köper du det nu så lånar du bara ut dina pengar till butiken utan ränta...


signatur

Tempus fugit.

Gen
Medlem

Jag läste nånstans att butiksgissningarna oftast är bättre än folks gissningar eftersom de största butikerna får förhandsinformation från Vivendi gällande priser, bilder på kartongen, lev tid, hur många ex som kan beställas o.s.v.

Medlem

Men det här var Schwick från officiella eu forumet, och jag tippar på att han har bra mycket bättre koll än någon affär/butik...

saxat från hans tråd, WotLK FAQ:

3.1 Unofficial Info (WLK: General)

3.1.1Q When will WLK be released?
3.1.1A My guess would be October 2008. Don't forget, we still need to get the following things:
- 2.4 (PTR)
- 2.4.X (PTR)
- WLK Beta
- If WLK takes too long, 2.5 (PTR)
- 3.0.0 (PTR)

Jag vill oxå att det ska komma ut, men jag tror det dröjer.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Snackades lite om Northrend skulle bli RvR ställe.. någon som vet om detta stämmer?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

ska ju vara blizzcon i oktober, känns tveksamt att det skulle bli tidigare, skulle tippa närmare julhandeln

Medlem
Skrivet av LitroXx:

Snackades lite om Northrend skulle bli RvR ställe.. någon som vet om detta stämmer?

Vad är RvR?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ingen aning..

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av LitroXx:

Snackades lite om Northrend skulle bli RvR ställe.. någon som vet om detta stämmer?

Vad är RvR?

Realm VS realm står det för. Mycket populärt som jag tror härstammar från dark age of camelot.

1
Skriv svar