Wow privat server!

Inaktiv
Wow privat server!

Delete pga korkad ledning på servern >.<

Och för dom som undrar så har jag spelat wow sedan beta så det känns som jag har spelat min del så det kanske inte är så konstigt att man tröttnar ?..

Medlem

Handlar dessutom om att det är olagligt att emulera server. Detta är nåt som blizzard gick ut med för över 2 år sedan. Kanske dags att kolla upp saker innan man börjar. Grattis.


signatur
Inaktiv

Lär dig läsa innan du klagar..

Medlem

Klaga på slö lvlratingen är ju bara patetiskt.
Vill du att man ska bli max lvl på nån timme eller?

Medlem

Håller med.
Klagar du på att man levlar för långsamt eller att du faktiskt måste anstränga dig för att få bra saker, kan du lika gärna lägga WoW på hyllan.
Vem tusan vill levla från 1 till 70 på en timme?
Vem vill få alla bra saker direkt?
Det är just att man måste anstränga sig, och vara med andra spelare som gör WoW kul att fortsätta med.
Privat servrar förstör bara känslan.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

10 pers online på servern. Förstör spelet, då det är skapat för att spela tillsammans med massor av andra.

Medlem
Skrivet av Salladsblad:

Lär dig läsa innan du klagar..

Vad fan ska jag läsa för nåt? Att du sitter och är GM på en otillåten server? EULA har med klient delen att göra men bara för att det inte står i den att man inte får hosta egna realms så är det inte tillåtet. Blizzard gick ut och beslagtog kod från folk som satte upp egna realms när spelet va nytt och jag tror då fan heller att det är mer tillåtet nu än det va då.


signatur
Medlem

Poängen med att betala för ett mmorpg är att man kan förväntar sig att spela nästa dag också.
Det kan inte känns betrygande att spela på en server som styrs av snåla barn med otillräcklig uthållighet.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Som sagt, ha så kul på din otillåtna privat server med extremt få spelare.
Hoppas nästan du blir bannad


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Bannad från vad?

Medlem

Internet, om nån kan banna så äre blizzard.


signatur

I got a rocket in my pocket.

1
Skriv svar