WoW spelande tjej sökes till Ztvprogram

Inaktiv
WoW spelande tjej sökes till Ztvprogram

Hej jag heter Jonas och jobbar på Acne Film i Stockholm. Just nu håller vi på att göra ett teknikprogram till Ztv som ska börja gå den 8 april.
Programmen ska handla om ny teknik, robotar, häftiga prylar och även lite om spel.
Nu är det så att i ett av programmen så skulle vi vilja ta upp World of Warcraft, vi har tänkt oss att vi ska inrikta oss lite på att nätdejta genom WoW helt enkelt. Där fokuset ska ligga lite på att du väljer kille genom deras karaktärer. Tanken är att vi ska ha någon/några som spelar mycket WoW och någon som aldrig spelat innan som du ska träffa. Vi kan berätta mer om du är intresserad.

Till detta vill vi alltså ha en glad singel tjej i 15-25års åldern som har en karaktär med minst lvl 50 och som vill vara med i TV. Fördel är om du bor i Stockholmstrakten eftersom vi inte har råd att betala ut någon större rese ersättning.

Maila mig på jonas@acnefilm.com om du är intresserad på att vara med.

Medlem

Alltid trevligt med reklam här....Inte! -.-

Medlem

Tycker det var en helt ok sak detta. Vart skall man fråga efter en sådan specifik sak som de gör, om inte på Sveriges största gamingsite?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Inaktiv

Det kanske han gjort.
Detta är väl ett ypperligt ställe att fråga en sån sak.

Medlem

Jag hoppas ingen tror på det där.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv

Json du får tro vad du vill. Men det är faktiskt ett seriöst teknikprogram. Anledningen till att vi vill köra netdejting i WoW är att såvitt vi vet har ingen provat det(på tv i alla fall), på andra internetspel vet vi att det testats. Sedan är WoW det största fortfarande inom MMORPG.
Vi tyckte det skulle vara roligare att faktiskt ha någon som kan något om WoW testa det också istället för att leta rätt på skådisar, eftersom vi faktiskt vill göra det hela rättvisa. Finns inget värre än folk som ska låtsats kunna något och sedan missar en massa och använder ord fel och sådant. Tycker jag i alla fall.

Men om det är någon i forumet som är intresserad eller bara vill veta mer om programmet så är det bara att mejla på jonas@acnefilm.com

tack för ordet
Jonas

Testpilot

Ztv .. vem tittar på det numera då de knoppade av det hela till Tv6?
Tror inte ens jag har den kvar i mitt utbud.

Medlem

Även om det nu råkar vara ett seriöst program så är du dum nog att göra reklam för det här..
Sen att det är på Ztv gör ju inget bättre då dom flesta slutade kolla där när dom kom ut med Tv6

WoW ska man spela för att ha kul. Vill man köra lite netdejting så får man väl gå in på någon sån sida.
Ryser bara man tänker på hur WoW skulle bli med netdejting...


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Gen
Medlem

Missnöjet mot ZTV verkar vara väldigt utbrett

I varje fall så kan jag inte tänka mig att det finns speciellt många WoW spelande tjejer på denna sajt. Vet inte om det är emot forumreglerna men du lär ha större chans att hitta folk på de officiella forumen, ja om du nu själv spelar.

Inaktiv

Det gör jag inte. Körde en trial för något år sedan och kände att jag skulle lägga alldeles för mycket tid om jag skaffade hela spelet.
Tack för tipset att lägga på de officiella i alla fall.

Medlem

Fast för att kunna posta på dem officiella så måste du ha ett WoW konto dock ^_^ Tror personligen att det inte är helt omöjligt att finna någon på FZ, men iden verkar lite för "vagt" beskriven för att någon skulle kunna nappa. Testa kanske på http://www.worldofwar.se/, dunno hur comminityn ser ut där men dem är ganska stora om jag minns rätt.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar