vilken sida spelar du med i wow? Omröstning!

Medlem
vilken sida spelar du med i wow? Omröstning!

Har gjort en omröstning för att se balansen mellan horde och alliance här på FZ.
Spelar själv mest på Aliance men ibland på Horde där jag har en char


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

100% horde sen i sommras. Alliance sen release men gav upp det.


signatur
Inaktiv

horde på aggramar kan faktiskt itne tänka mig o spela ally, avskyr dom för mycket hehe. sen har man alla kompisar och alla gubbarna på horde så det är naturligt o köra det.

Medlem

Horde självfallet, Alliance gillas inte


signatur

Meep!

Gen
Medlem

Började som Alliance på betan och en kort bit in på retail men gick sen över till the Dark Side och har vart där sen dess :>

Medlem

For the Horde!

Har en Alliance på Argent Dawn men är 100% på Venture Co servern nu

Medlem

Horde. Har bara en char som jag spelar på. Undead Priest.


signatur

Videomupp

Inaktiv

skumt resultat. tycker alltid alliance är i majoritet

Medlem

endast 7 svar ännu:\

KOM IGEN NU ALLA!!


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Horde sen man började spela WoW för lite drygt 2½ år sen.
Gillar helt enkelt inte alliance.. Sen efter ett tag fick man massa polare på horde sidan.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Spelar självklart Horde, gillar inte alliance miljön

Testpilot

Har kört Horde sen jag startade spela men har faktiskt en alliance char och det är för jag ville testa o se ally städerna och köra andra quests än de man är van vid som horde.

Inaktiv

Tillbaka efter några månaders paus. ^^ Och spelar både Horde och Alliance. Tycker båda sidorna är bra på sätt o vis.

Inaktiv

Horde , alltid horde! Min högsta alliance-char är en L30 warrior... , hordes miljö är så mycket roligare.


signatur

War never changes.

Gen
Medlem
Skrivet av zaphiren:

Horde , alltid horde! Min högsta alliance-char är en L30 warrior... , hordes miljö är så mycket roligare.

Inte när man levlat några alts Längtar lite efter Westfall :>

Medlem

Tycker alliance har skönare miljö typ Elwwyn forest Lakeshire westfall Darkshore osv. Horde miljöerna är så karga och öppna.
Men på högre lvl är man ju oftast i samma miljöer


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

For the Horde!

(Horde är inte dark side)

Om man kollar i warcraft lore så är nelfs och humans minst lika elaka. Humans bredrev slaveri utav orcs och night elfs summonade the burning leagion till azeroth. Nelfs är läktingar med troll lika så som bredrev kanebalism länge ...

Medlem

alltid kört alliance men efter ett skapligt avbrott så tänkte jag köra lite horde
Blir väl en del battlegrounds och är trött på att alltid åka på däng... (iaf gjorde man det förr så det hette duga)

Inaktiv

Har spelat med min warrior nu på alliance i några veckor hatar alla hordes dom dödar mig ju bara

Medlem

Horde är helt klart att föredra, MEN dun morogh + loch modan är fan svårslaget som startarea. Resten kvittar typ.

Men barrenschatten är svårslagen den med


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Verkar vara mera av Hordes här än alliance:\


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

ja det verkar ju så, jag spelar ally iaf, dock så gillar ja de ej nä de kommer till pvp, däför ha ja börjat lira upp en warlock undead istället

Inaktiv

horde såklart...

Inaktiv

Horde på stormscale, ofc.

Medlem

Har spelat alliance sen release, startade 2 horde gubbar för 2 veckor sen


signatur
Inaktiv

Ally LvL 70 Human Rogue, Server Executus


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

Jag älskar hordes. Spelat horde i ungefär 1 1/2 år men för ett halvår sen levlade jag upp en ally för att alla rl polare började lira de de vägrade köra horde

Medlem
Skrivet av nelz0n:

Jag älskar hordes. Spelat horde i ungefär 1 1/2 år men för ett halvår sen levlade jag upp en ally för att alla rl polare började lira de de vägrade köra horde

Du har bra polare hehe för mig är det tvärtom mina vill bara spela horde och jag vill spela ally8) ska vi byta kompisar me varran?:D


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Alliance!
Jag håller med Silenz, dom har skönare miljöer!

Inaktiv

For the Horde!

Jag vet inget ställe som slår deras starting areas

12
Skriv svar