2.4 Patchnotes uppe på testrealm

Inaktiv
Medlem

Sunwell Isle kan vara kul att utforska och göra den nya instancen och de dailys som ska finnas där annars är det mest polering. Men det säger man ju aldrig nej till.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Sunwell Isle kan vara kul att utforska och göra den nya instancen och de dailys som ska finnas där annars är det mest polering. Men det säger man ju aldrig nej till.

Du har så fel. Hela patchen kmr ha en sjuk inpact på lirandet.

Inaktiv

Tyckte inte det var så mycket att hurra för, bara nåt att slänga ut så att folk inte tröttnar innan nästa expansion.

Medlem

Skönt att warriors enda chans att fånga druider blir nerfad iaf...

Citat:

# Improved Hamstring (Arms) effect is now subject to diminishing returns when used in PvP.

Men denna ändring ser jag fram emot

Citat:

#Diminishing returns on honor for kills is being eliminated.

#Honor will now be instantly calculated, and available for player use.


signatur

shortbow.gif

Gen
Medlem

Så tråkigt med "BT quality loot" vendorn (för Badges) Orättvist att folk ska få T6 loot genom att köra Karazhan.
Också väldigt synd att dom tar bort attunment för BT/Hyjal. Det känns verkligen mer och mer mainstream.

En bra sak är dock de nya T6 delarna Då kan man kombinera T6 med andra items och ändå dra nytta av 4x bonusen.

Sen tycker jag mycket om de nya reglerna för mage table.

Medlem

Asså som jag förstod det så är det inte för badges. Det som finns på bilder och skit så är det sunmotes (droppar från plateau trashet) och andra prylar. Tex plate healing hjälmen från plateau kan bytas mot tank hjälmen (som för övrigt är undermålig jämfört med warrior hjälmen).

Har inte sett nåt än annat än blue post på forumet om att det kommer T6 badges loot och blue posts har varit bullshit förut.


signatur
1
Skriv svar